محموله بشردوستانه روسیه تحویل جمعیت هلال احمر شد


محموله بشردوستانه روسیه تحویل جمعیت هلال احمر شد

محموله‌ ارسالی از سوی اداره ضربتی مرکز روسیه – ارمنستان برای کمک به سیل زدگان کشور، با حضور سفیر روسیه در ایران، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و مسئول دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در تبریز و هیئتی 15 نفره، تحویل جمعیت هلال احمر شد.

‌به گزارش ایسنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: اقلام ارسالی، به صورت رسمی در محل معاونت امداد و نجات تبریز به جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از جمعیت هلال احمر کشور تحویل شد و جهت استفاده به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

سعید کنعانی افزود: این محموله امدادی شامل زیرانداز، پتو، چادر و تخت تاشو است که توسط چهار دستگاه کامیون از مسیر زمینی و از مرز جلفا وارد کشورمان شده است.

وی ادامه داد: کمک‌های بشر دوستانه صلیب سرخ و هلال احمر کشورها در راستای تسکین آلام بشری بوده و جمعیت هلال احمر کشورمان هم به‌عنوان عضو فعال صلیب سرخ در حوادث بین المللی همواره حضور فعال داشته است.

در مراسم تحویل محموله امدادی روسیه، لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران، ضمن ابراز همدردی با جانباختگان حادثه سیل، اظهار کرد: ما با ایران دوست واقعی هستیم و امیدواریم زودتر مشکلات مناطق سیل‌زده حل شود.

وی افزود: در پی وقوع سیل در ایران، فدراسیون روسیه تصمیم گرفت که کمک‌های انسان دوستانه خود را برای حادثه دیدگان سیل در ایران ارسال کند که امروز این محموله تحویل هلال احمر در تبریز شد.

علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از ابراز همدردی و ارسال کمک‌های بشر دوستانه کشور روسیه تقدیر و قدردانی کرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان