معرفی و دانلود بازی استراتژیک World War 2: Syndicate TD


مجله آنلاین موبنا –  این بازی استراتژیک تاکنون بیش از 100 هزار بار دانلود گردیده است و نمره خوب 4.5 از 5 را کسب کرده است. World War 2: Syndicate TD داستان بازی در مورد نبردهای مختلف جنگ جهانی دوم می باشد که در آن شما هدایت نیروهای متحدین را بر عهده دارید ، کلیه ی نبردهایی را که شما در این بازی هدایت می کنید الهام گرفته از واقعیت می باشند. برخی...

مجله آنلاین موبنا – این بازی استراتژیک تاکنون بیش از 100 هزار بار دانلود گردیده است و نمره خوب 4.5 از 5 را کسب کرده است.

معرفی و دانلود بازی استراتژیک World War 2: Syndicate TDWorld War 2: Syndicate TD

داستان بازی در مورد نبردهای مختلف جنگ جهانی دوم می باشد که در آن شما هدایت نیروهای متحدین را بر عهده دارید ، کلیه ی نبردهایی را که شما در این بازی هدایت می کنید الهام گرفته از واقعیت می باشند. برخی از نبردهایی که از روی واقعیت طراحی گردیده اند شامل نبرد مسکو ، نبرد نورمندی ، نبرد خلیج مروارید و نبرد برلین می باشد. در این بازی شما بایستی با ساختن برجک های دفاعی در برابر نیروهای مهاجم نازی دفاع کنید ، البته برای رویارویی با دشمنانتان نه تنها از واحدهای جنگی تان می توانید استفاده کنید بلکه می توانید از ماشین های عصربخار و روبات ها نیز استفاده نمایید. در این بازی بایستی با نازی ها در نبرد نورمندی روبرو شوید، در نبرد خلیج مروارید از شوروی دفاع کنید.

معرفی و دانلود بازی استراتژیک World War 2: Syndicate TDWorld War 2: Syndicate TD

برای موفقیت در نبردهای خود بایستی با استراتژی عمل نمایید و در جاهای مختلف ادوات خود را جایگذاری نمایید تا در برابر هجوم دشمنان تان بتوانید مقاومت نمایید ، ربات هایی را که در این بازی بازی در اختیار دارید دارای سلاح های مختلف اصلی و ثانویه می باشند که دارای قدرت های گوناگونی می باشند. بازی دارای گرافیک فانتزی می باشد که نسبت به سایر بازی های در این سبک آن را متمایز می کند ، سازندگان برای طراحی محیط های مختلف بازی زمان زیادی را صرف کرده اند و به کوچکترین جزئیات در طراحی نیز توجه کرده اند.

تصاویر بازی World War 2: Syndicate TD :

دانلود بازی World War 2: Syndicate TD :

دانلود فایل نصبی بازی نسخه 1.4.140

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند