تذکر کتبی نمایندگان به وزیر علوم برای تغییر زمان کنکور ارشد


تذکر کتبی نمایندگان به وزیر علوم برای تغییر زمان کنکور ارشد

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جهت تغییر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 برای مسئولان اجرایی کشور به ویژه وزیر علوم تذکر کتبی نوشتند.

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جهت تغییر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ برای مسئولان اجرایی کشور به ویژه وزیر علوم تذکر کتبی نوشتند.

به گزارش «تابناک»، همزمان با وقوع سیلاب در کشور و آسیب‌دیدن روستا‌ها و مناطق شهری بسیار در سراسر کشور، عده‌ای زیادی از مسئولان پیشنهاد داوطلبان را برای به تعویق انداختن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ بررسی کردند و در نهایت این پیشنهاد طی اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور لغو شد.

مطابق اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸، بدون تغییر در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ماه خواهد بود، اما این مسئله در اینجا به پایان نرسید و مجددا مسئله تاخیر در زمان برگزاری آزمون از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صحن علنی تقدیم شد و نمایندگان خواستار برگزاری کنکور ارشد در خردادماه شدند که هم‌اکنون این موضوع در حال بررسی است.

در همین راستا برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله زهرا سعیدی و نورمحمد تربتی نژاد، تذکر کتبی خود را به مسئولان اجرایی کشور به ویژه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تقدیم کردند:

.slide_vertical_padding

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز