وقتی که مرسدس سعی دارد ورشتپن را از چنگ ردبول درآورد!


فرمول یک ایران – مشاور موتوراسپورت تیم ردبول، دکتر هلموت مارکو می گوید که تیم مرسدس به طور مرتب با مکس ورشتپن و مدیربرنامه هایش تماس می گیرد. مارکو می گوید که توتو ولف، مدیر تیم مرسدس به طور مرتب تماس هایی را با ورشتپن و پدرش، جوز دارد و همین شایعاتی را مبنی بر پیوستن راننده ی 21 ساله به پیکان های نقره ای ایجاد می کند. البته این مورد شاید آنچنان...

فرمول یک ایران – مشاور موتوراسپورت تیم ردبول، دکتر هلموت مارکو می گوید که تیم مرسدس به طور مرتب با مکس ورشتپن و مدیربرنامه هایش تماس می گیرد.

مارکو می گوید که توتو ولف، مدیر تیم مرسدس به طور مرتب تماس هایی را با ورشتپن و پدرش، جوز دارد و همین شایعاتی را مبنی بر پیوستن راننده ی 21 ساله به پیکان های نقره ای ایجاد می کند. البته این مورد شاید آنچنان برای طرفدارن فرمول یک غریبه نباشد زیرا توتو ولف در سال 2017 از علاقه تیم مرسدس برای پیوستن ورشتپن هلندی به این تیم خبر داده بود و این احتمال وجود داشت که ورشتپن به جای والتری بوتاس، در فصل 2019 فرمول یک راننده ی پیکان های نقره ای باشد.

وقتی که مرسدس سعی دارد ورشتپن را از چنگ ردبول درآورد!وقتی که مرسدس سعی دارد ورشتپن را از چنگ ردبول درآورد! توتو ولف و هلموت مارکو

مدیر ردبول نیز گفته که یک بند در قرارداد ورشتپن وجود دارد که اجازه ی خروج این راننده را سخت می کند اما جزئیات این بند هنوز نامشخص است. راننده ی هلندی در انتهای فصل گذشته قراردادی را با ردبول امضاء کرد و تا پایان فصل 2020 فرمول یک در این تیم ماندنی است. مارکو گفت:

قطعا یک بند در قرارداد مکس وجود دارد که با عملکرد او در ارتباط است.

توتو ولف با او و پدرش، جوز به طور مرتب تماس می گیرد اما من با این موضوع مشکلی ندارم و راحت هستم. مکس احساس خوبی با ما دارد و اگر ما امکانات لازم برای کسب عنوان قهرمانی جهان را به او بدهیم، من نگرانی درباره ی ماندن او در ردبول ندارم.

ورشتپن در اولین مسابقه فصل 2019 در استرالیا موفق به کسب سکو به همراه موتور هوندا شد اما وضعیت در بحرین به خوبی پیش نرفت و او معتقد بود فرم ردبول از این بدتر نمی تواند باشد. اما به نظر می رسد که تیم ردبول علت مشکل بوجود آمده را فهمیده و آن ها برای مسابقه اسپانیا، آپدیت آیرودینامیکی خواهند داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش