الاهلی، از شکست تاشکند تا دربی جده


سرمربی اروگوئه‌ای الاهلی در بازی جمعه شب با الشباب که آخرین بازی داخلی این تیم قبل از دیدار با پرسپولیس به حساب می‌آید، از ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار با پاختاکور در تاشکند استفاده کرد.

الاهلی، از شکست تاشکند تا دربی جده

حریف سه‌شنبه شب پرسپولیس در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر عربستان با ترکیب متفاوتی به میدان رفته است. خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه‌ای الاهلی در بازی جمعه شب با الشباب که آخرین بازی داخلی این تیم قبل از دیدار با پرسپولیس به حساب می‌آید، از ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار با پاختاکور در تاشکند استفاده کرد.

در دربی جده فوساتی در خط حمله از زوج استانچیو مهاجم رومانیایی و جیانینی فوروارد اهل آفریقای جنوبی استفاده کرد و عمر السوما را در نیمه دوم به میدان فرستاده بود که البته این مساله با توجه به مصدومیت سوما و اینکه تازه آماده شده، طبیعی بود. با این حال در بازی با پاختاکور السوما کنار مهند اثیری به میدان رفت که این بازیکن مقابل الشباب یک خط عقب‌تر بازی می‌کرد.

در خط میانی، الاهلی یک تغییر داشت و عبدالفتاح اثیری جای نوح موسی بازی کرد. سه هافبک دیگر الاهلی در هر دو بازی نفرات نام آشنایی مثل سلمان المعاشر، پائولو دیاز هافبک دفاعی اهل شیلی و حسین الموغاوی هافبک تیم‌ملی عربستان بودند.

در خط دفاع هم تغییراتی در ترکیب الاهلی دیده می‌شد. در دربی جده خبری از حسین عبدالغنی ستاره کهنه‌کار سال‌های دور تیم‌ملی عربستان در دفاع چپ نبود و عبدالبسیط هیندی 22 ساله بجای او به میدان رفت. این اتفاق در حالی رخ داد که هیندی در بازی با پاختاکور دفاع میانی بود و در تاشکند کنار سانتوس مدافع برزیلی فیکس الاهلی بازی کرد.

در دربی جده دیگر مدافع الاهلی یعنی محمد الفتیل در کنار سانتوس بازی کرد که مقابل پاختاکور نیمکت‌نشین بود. مدافع راست این تیم عربستانی هم سعید الموالد است که در هر دو بازی فیکس بود. دروازه‌بان اصلی الاهلی هم مثل گذشته محمد العویس دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم است که حتی به یاسر المسیلم دیگر دروازه‌بان باسابقه سفید و سبزهای جده فرصت بازی نمی‌دهد.

11 – 210

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !