نیکو روزبرگ: سباستین فتل 2019 همان فتل 2018 است


فرمول یک ایران – نیکو روزبرگ قهرمان سال 2016 جهان، بعد از اسپین شدن سباستین فتل در بحرین، با کلمات تند و تیزی به انتقاد از او پرداخت. قهرمان چهار دوره جهان از جانب لوییس همیلتون تحت فشار بود که در دور 39 و در حال شتاب گیری هنگام خروج از پیچ 3 به دور خودش چرخید. آسیب وارد شده به لاستیک ها در حدی بود که چند ثانیه بعد باله جلو متلاشی شد و وی مجبور...

فرمول یک ایراننیکو روزبرگ قهرمان سال ۲۰۱۶ جهان، بعد از اسپین شدن سباستین فتل در بحرین، با کلمات تند و تیزی به انتقاد از او پرداخت.

قهرمان چهار دوره جهان از جانب لوییس همیلتون تحت فشار بود که در دور ۳۹ و در حال شتاب گیری هنگام خروج از پیچ ۳ به دور خودش چرخید. آسیب وارد شده به لاستیک ها در حدی بود که چند ثانیه بعد باله جلو متلاشی شد و وی مجبور به تعویض لاستیک و باله جلو خود شد و در نهایت توانست پنجم شود. بکشنبه تلخی برای فراری بود چراکه پیروزی از دستان چارلز لکلرک بخاطر مشکل در سیستم بازیابی انرژی گرمایی یا MGU-H سُر خورد. حالا روزبرگ به این تلخی و ناکامی دامن می زند. او گفت:

باورم نمی شود، دقیقا سباستین فتلی را امسال می بینم که در طول سال گذشته دائما می دیدم.

اول از همه تیم در انتخاب استراتژی سردرگم عمل کرد و سب را عصبانی کرد. در روز مسابقه هم، بار دیگر در رقابتی چرخ به چرخ اسپین شد که مقصر خود وی بود. باید همین الان راهی برای این مشکل پیدا کند.

نیکو روزبرگ: سباستین فتل 2019 همان فتل 2018 استنیکو روزبرگ: سباستین فتل 2019 همان فتل 2018 است سباستین فتل – بحرین 2019

نیکو در ادامه افزود:

اسپین شدن یک طرف قضیه است، حالا او هم تیم قدرتمندی دارد که در این آخر هفته و تا دور ۴۶ و قبل مشکل، عملکرد فوق العاده ای داشت و فکر می کنم برای ادامه فصل هم باید منتظر چنین چیزی در فراری باشیم.

هنوز همه چیز در دستان فتل است. او باید دنبال راهی باشد تا از این موقعیت آشنا و همیشگی که از فصل گذشته در آن قرار دارد رهایی یابد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه متن و پیام تبریک روز معلم فیزیک