فرماندار رباط کریم: بحران زمان دعواهای سیاسی نیست


فرماندار رباط کریم: بحران زمان دعواهای سیاسی نیست

به گزارش ایرنا، سید مهدی ساداتی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رباط کریم اعلام کرد: با توجه به اینکه شاهد بارش‌های خوبی در شهرستان بودیم اما هیچ...

به گزارش ایرنا، سید مهدی ساداتی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رباط کریم اعلام کرد: با توجه به اینکه شاهد بارش‌های خوبی در شهرستان بودیم اما هیچ مشکلی در این شهرستان وجود نداشت و مدیران روزهای پایانی را در کنار مردم بودند.
وی افزود: مدیران شهرستان به جای اینکه در کنار خانواده‌ها باشند حضوری پرتلاش در ایام نوروز داشتند که باید دست تک‌ تک آنها را بوسید.
فرماندار رباط کریم ادامه داد: تنها شهرستانی که تا 6 ماه آینده کالاهای اساسی را تامین کرده، رباط‌‌‌کریم است و مردم در پایان سال با نشاط کالاهای اساسی را برای ایام نوروز تهیه کردند.
وی تاکید کرد: هیچ گزارشی در رابطه با نارضایتی مردم از ادارات این شهرستان اعلام نشده و همچنین رباط کریم به عنوان اولین شهرستان استان تهران است کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به مناطق سیل زاده شمال ارسال کرد.
ساداتی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران جایگاه نمی‌شناسد، در این ایام حقیقتا مدیران و معاونان فعالیت‌های مطلوبی داشته‌اند.
وی یادآور شد: هیچ کدام از جاده‌‌ها و خیابان‌های شهرستان در ایام نوروز دچار مشکلات نبودند و انصافا شهرداری‌ها تلاش خوبی در این راستا داشتند.
به گفته ساداتی، شهرستان رباط کریم به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرداری در زمان مناسبی توانست پروژه بلوار نبوت را آغاز کند.
فرماندار رباط‌ کریم با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس اخبار دارند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در بارندگی‌ها اقدام به سیاه نمایی کردند که این موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.
وی ضمن قدردانی از سازمان حمل و نقل در رباط ‌کریم گفت: ایام نوروز در شهرستان رباط‌کریم خدمات مطلوب حمل و نقلی به مردم ارائه شد.
ساداتی یادآور شد: کاهش تصادفات سطح جاده‌ای و آمار سرقت در رباط‌ کریم را می‌توان از اقدامات مهم و اساسی در سطح شهرستان رباط کریم اعلام کرد.
شهرستان رباط کریم با بیش از 300 هزار جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟