کاروان راهیان نور خانوادگی ساوه عازم مناطق عملیاتی شد


فرمانده سپاه ناحیه ساوه از اعزام مرحله دوم کاروان راهیان نور این شهرستان در قالب اردوی عمومی( خانوادگی) به مناطق عملیاتی خبر داد.

سرهنگ حجت الله دستجانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اردوی راهیان نور یک سفر معنوی برای اجرای عملیات بزرگ فرهنگی به منظور تبیین فرهنگ ایثار، شهادت، جوانمردی، رشادت طلبی و اقدامی برای تقویت باورهای دینی است.

وی در ادامه با اشاره به اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی این شهرستان به مناطق عملیاتی گفت: در مرحله نخست ۸۰ دانشجوی خواهر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در اسفندماه سال گذشته اعزام شدند.

فرمانده سپاه ساوه افزود: برگزاری مرحله دوم و سوم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی برادران به استعداد ۸۰ نفر و عمومی(خانوادگی) به استعداد ۳۸۰ نفر در این شهرستان به ترتیب در ۱۶ اسفندماه ۹۷ و دوم فروردین ماه ۹۸ انجام شد.

وی گفت: شرکت کنندگان در این سفر معنوی از مناطق طلائیه، هویزه، دهلاویه، یادمان شهدای عملیات رمضان و شلمچه بازدید خواهند داشت .

سرهنگ دستجانی بازدید از نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری شب خاطره و روایتگری و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی را از برنامه‌های حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.

وی در ادامه گفت: امروزه فرهنگ ایثار و ارزش های آن با زندگی روزمره طیف عظیمی از مردم عجین شده و در متن زندگی آنان جریان پیدا کرده است. ما در آغاز چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همانند ۸ سال دفاع مقدس شاهد استقبال جوانان از این حرکت عظیم فرهنگی هستیم و عمده مخاطبان سفرهای راهیان نور را قشرجوان از تمامی طیف ها و صنف ها تشکیل می دهند.

سرهنگ دستجانی تاکید کرد: به لطف الهی و مدد از ائمه اطهار علیهم السلام و شهدای عزیز، در ایام نوروز ۳۸۰ زائر خواهر و برادر از مساجد و محلات سطح شهرستان به مناطق راهیان نور اعزام شد و از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد و در اجرای این حرکت بزرگ فرهنگی، راویان دفاع مقدس، طلاب و خادمین شهدا حضور پررنگی دارند که بویژه در محتوا بخشی به این جریان بزرگ فرهنگی نقش آفرین هستند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا