شناور ایران - هرمز 14 به کمک مسافران دریایی رفت


شناور ایران - هرمز 14 به کمک مسافران دریایی رفت

مدیرعامل کشتیرانی والفجر از اضافه شدن شناور ایران - هرمز 14 به خط مسافری بندر لنگه_ کیش خبر داد.

شناور ایران - هرمز 14 به کمک مسافران دریایی رفتبه گزارش فانوس، به نقل از روابط عمومی سازمان کشتیرانی کشور؛ کاپیتان مجید سجده، مدیرعامل کشتیرانی والفجر از اضافه شدن شناور ایران-هرمز۱۴ به خط مسافری بندر لنگه-کیش خبر داد.

کاپیتان سجده با بیان اینکه شناورهای مسافری کوچک در شرایط جوی نامساعد فعلی توانایی جابه‌جایی مسافر ندارند، اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی از سفرهای دریایی و برای جلوگیری از سرگردانی آنها در وضعیت کنونی، شناور ایران-هرمز۱۴ کشتیرانی والفجر از مسیر بندرعباس - شارجه به خط مسافری بندر لنگه-کیش فراخوانده و مشغول به کار شد.

وی با تأکید بر اینکه این تصمیم در جهت کمک به هم میهنان و تسهیل و تسریع سفرهای دریایی اتخاذ شده است، تصریح کرد: با این اقدام تعداد سفرها و ظرفیت جابه‌جایی مسافر در مسیر بندر لنگه-کیش و بالعکس ۲ برابر می شود.

شناور‌های مسافری ایران-هرمز ۱۲ و ۱۴ که تحت مالکیت کشتیرانی والفجر (از شرکت‌های زیر مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران) قرار دارند ظرفیت حمل ۶۰۰ مسافر و ۱۲۰ خودرو را دارا هستند.

شرایط جوی نامساعد فعلی توانایی جابه جایی مسافر ندارند، اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی از سفر‌های دریایی و برای جلوگیری از سرگردانی آنها در وضعیت کنونی، شناور ایران-هرمز ۱۴ کشتیرانی والفجر از مسیر بندرعباس-شارجه به خط مسافری بندر لنگه-کیش فراخوانده و مشغول به کار شد.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم در جهت کمک به هم میهنان و تسهیل و تسریع سفرهای دریایی اتخاذ شده است، تصریح کرد: با این اقدام تعداد سفرها و ظرفیت جابه جایی مسافر در مسیر بندر لنگه -کیش و بالعکس ۲ برابر می شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده