آمریکایی ها در یمن حضور دارند نه ایرانی ها


شیخ شمس الدین شرف الدین: کنگره آمریکا به شکل تلویحی به حضور نیروهای آمریکایی در یمن اذعان کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المیادین، شیخ شمس الدین شرف الدین رئیس انجمن علمای یمن در جمع راهپیماهای چهارمین سالگرد تجاوزگری علیه یمن گفت: برای اینکه به آغوش ایران نپیوندیم، با ما جنگیدند؛ اما شاهد هیچ گونه حضور ایران در یمن نبودیم حتی شاهد حضور رئیس یا فرمانده نیروهای مرکزی ایران نیز نبودیم. این در حالی است که فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا را دیدیدم که پی در پی در جمع خائنان و مزدوران در یمن حضور یافت. ما شاهد حضور تانک ها، جنگنده ها، خودروهای زرهی و نیروهای ایرانی در یمن نبودیم.
گردان های ایرانی در یمن حضور نداشتند؛ اما گردان های انگلیسی، نیروهای امنیتی و گردان های آمریکایی در یمن حضور دارند و کنگره آمریکا به شکل تلویحی به حضور نیروهای آمریکایی اذعان و بر لزوم عقب نشینی آنها تاکید کرد و به این ترتیب، به مداخله آمریکا در امور ملت یمن و جنگ با این ملت هم اذعان کرد.
شیخ شمس الدین شرف الدین رئیس انجمن علمای یمن گفت: با ما جنگیدند و شاهد درد و رنج فلسطینیان در نوار غزه هستند؛ اما هیچ واکنشی نشان نمی دهند. وی افزود: طمع ورزی های دشمنان و اهداف آنها برای تسلط بر ثروت های یمن واضح و مشخص شد.
شیخ شرف الدین همچنین گفت: ملت یمن آزاد است و آزاد باقی خواهد ماند و برده هیچ کس نخواهد بود. وی تاکید کرد خواستار اتحاد و کنار گذاشتن طایفه گرایی هستیم؛ زیرا این راه (اتحاد) همان راه مقابله با دشمنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022