تردد در جاده های همدان نیازمند زنجیر چرخ است


تردد در جاده های همدان نیازمند زنجیر چرخ است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: تردد در جاده همدان - ملایر و محورهای منتهی به اراک و بروجرد نیازمند استفاده از زنجیر چرخ است.

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در گردنه های آورزمان، همه کسی، اسدآباد و سوباشی ریزش برف ادامه دارد.
وی اضافه کرد: ریزش باران و برف تمامی جاده های این استان را لغزنده کرده است که به رانندگان توصیه می شود با سرعت مطمئنه تردد کنند.
رییس پلیس راه استان همدان گفت: در 36 ساعت گذشته 98 سانحه خسارتی و جرحی در جاده های این استان رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز است.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه میزان سوانح هنگام بارش باران بیشتر از ریزش برف است اضافه کرد: 15 فقره سانحه جرحی در 36 ساعت گذشته به وقوع پیوشت که منجر به مصدومیت 32 تن شده است.
وی اظهار داشت: 80 درصد سوانح رانندگی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون واژگونی بوده که به علت رعایت نکردن سرعت مطمئنه، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی به جلو رخ داده است.
رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون 6 تن در سوانح جاده ای این استان فوت و 170 نفر مجروح و مصدوم شدند که شمار متوفیان 10 درصد کاهش و مجروحان چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.
7526/2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند