یکی از محورهای اصلی جنوب کرمان مسدود شد


 یکی از محورهای اصلی جنوب کرمان مسدود شد

مسعود جمیلی، گفت: بر اثر بروز سیلاب، چند محور روستایی و یک محور اصلی در جنوب کرمان مسدود شد

« مسعود جمیلی» مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به آغاز بارش باران از دیروز تا کنون در پهنه جنوب کرمان، گفت: با توجه به جاری شدن سیلاب در بستر محور ارتباطی رودبار جنوب به ایرانشهر در محل آبنماهای این مسیر با هدف ایجاد ایمنی تردد این مسیر مسدود شده است.

مسعود جمیلی، با بیان این مطلب که وجود آبنماهای متعدد در این محور سبب قطعی تردد در هنگام بارندگی ها می شود، افزود: با حضور راهداران در این محور از تردد در محل آبنماها جلوگیری شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، به طغیان رودخانه ها در شهرستان قلعه گنج اشاره کرد و ابراز داشت: سیلاب محور های روستاهای جنگل اباد _ بلبل اباد_ چاه باغ _ ریگ چمران _کهور دراز مسدود کرده است.

وی، از آماده باش راهداران جنوب کرمان، خبر داد و افزود: با فروکش کردن سیلاب و فراهم شدن شرایط جوی محورهای ارتباطی مسدود شده توسط راهداران بازگشایی می شود.

جمیلی، با اشاره به حضور راهداران در محل، اظهار کرد: در این شرایط جوی نیز در محورهایی که امکان عملیات راهداری برای دستگاه ها فراهم باشد اقدام بازگشایی و تیغ زنی محور انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، ضمن درخواست از رانندگان، توصیه کرد و گفت: رانندگان و مسافران نوروزی با توجه به تداوم شرایط جوی تا پایان هفته در جنوب کرمان و ایجاد لغزندگی در بستر محورهای ارتباطی جوانب احتیاط در رانندگی را رعایت و از سرعت غیر مجاز خودداری کنند.

وی، با بیان این مطلب که راهداران با تمام توان و تجهیزات در جاده ها حضور دارند، بیان داشت: در این شرایط شلوغی محورها و حجم تردد به جهت سفرهای نوروزی سهل انگاری در رانندگی می تواند علاوه بر به خطر انداختن جان خود دیگران را نیز دچار صدمه و خسارت های جبران ناپذیری کند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)