از دورهمی مهران مدیری تا پاوریونیت فراری؛ تحلیل کامل گرندپری استرالیا


از دورهمی مهران مدیری تا پاوریونیت فراری؛ تحلیل کامل گرندپری استرالیا

فرمول یک ایران – در هفته ای که گذشت اولین گرندپری فصل 2019 در استرالیا برگزار شد که والتری بوتاس راننده فنلاندی تیم مرسدس توانست پیروزی را به قدرتمندترین شکل ممکن در آن کسب کند و با صدرنشینی در جدول رانندگان با خیال راحت تری راهی گرندپری بحرین می شود. سوالات زیادی شما از ما پرسیدید، بیش از 230 نفر سوالات متفاوتی را پرسیدند که سعی بر این شد به...

فرمول یک ایران – در هفته ای که گذشت اولین گرندپری فصل 2019 در استرالیا برگزار شد که والتری بوتاس راننده فنلاندی تیم مرسدس توانست پیروزی را به قدرتمندترین شکل ممکن در آن کسب کند و با صدرنشینی در جدول رانندگان با خیال راحت تری راهی گرندپری بحرین می شود.

سوالات زیادی شما از ما پرسیدید، بیش از 230 نفر سوالات متفاوتی را پرسیدند که سعی بر این شد به گزیده ای از آن ها پاسخ دهیم، لذا این ویدئو تحلیلی را برایتان تهیه کردیم. سوالاتی از بروزرسانی های فنی تا دستورات تیمی و اتفاقات و حواشی دیگر این گرندپری. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم:

پ.ن: از طولانی شدن ویدئو عذرخواهی می کنیم ولی چاره ای نبود تعداد سوالات زیاد بوده و مسئولیت ما در پاسخ به این سوالات ایجاب می نمود تا به کامل ترین شکل ممکن به آنها پاسخ دهیم.(یک سری موقعیت ها صدام یک خورده کم و زیاد میشه که بزارین به پای طولانی شدن ویدئو😁)

پ.ن: یک سری بحث های صورت گرفت مبنی بر مشکل اصلی فراری که من نرسیدم به طور کامل توضیح بدم ولی در ویدئوهای بعدی حتما این کار رو می کنم و علاوه بر اون یک سری اصطلاحاتی که پرسیدید از جمله Outwash,Inwash و اصطلاحات دیگر ایرودینامیکی رو براتون تو یک ویدئو دیگه کامل توضیح میدم.

پ.ن 3: یک مسئله مرتبط با سیستم بازیابی انرژی مطرح شد که منتظر ویدئو کامل اون هم باشید.

پ.ن 4: بعضی از سوالات، جواب دادنشون جنبه نظر شخصی داره که من نمیتونم به اونها پاسخگو باشم، برای همین اگر دیدید که به بعضی از سوالاتتون پاسخ داده نشد عذر می خوام.

پ.ن 5: سوالاتی که براتون مطرح میشه رو برام بنویسید زیر همین پست یا در اینستاگرام ما یا در آی دی تلگرام ما سوالات خودتون رو مطرح کنید، حتما می بینم و براشون پاسخی پیدا می کنم واستون.

امیدوارم که لذت برده باشید.

دانلود فایل ویدیویی
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری