ورود اولین قطار گردشگری در ایستگاه راه آهن دورود


ورود اولین قطار گردشگری در ایستگاه راه آهن دورود

‌نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه سوت اولین قطار گردشگری در ایستگاه راه‌آهن دورود به صدا درآمد، گفت: گام‌های اولیه برای توسعه صنعت گردشگری در استان به‌ویژه در شهرستان‌های دورود و ازنا محکم برداشته شود.

به گزارش جی پلاس، مجید کیان‌پور اظهار داشت: همواره نبود زیرساخت‌ها و تجهیزات موردنیاز یکی از مهم‌ترین موانع معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به گردشگران داخلی و خارجی بوده است که با آغاز به کار این قطار می‌توان امیدوار بود گام‌های مهم و محکم‌تری برای توسعه صنعت گردشگری منطقه برداشته شود.

وی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان استان درزمینهٔ گردشگری افزود: بدون شک در گوشه گوشه ایران اسلامی جاذبه‌های گردشگری زیبا و جذابی وجود دارد که چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کنند.

کیان‌پور ادامه داد: لرستان به‌تنهایی بهشت گردشگری است که هم ما لرستانی‌ها از آن غافل مانده‌ایم و هم اینکه از سوی مدیران ارشد حوزه ایران‌گردی و گردشگری آن‌گونه که شایسته و بایسته است مورد توجه قرار نگرفته است.

این نماینده مجلس گفت: لازم است ما لرستانی‌ها و هم مدیران ارشد این حوزه برای تبدیل‌شدن این استان به یک قطب گردشگری تلاش مضاعف کنیم.

کیان پور حرکت اولین قطار گردشگری از ایستگاه دورود را گامی مهم در توسعه و ترویج گردشگری دانست و بیان کرد: امروز صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین صنایع درآمدزا جهان است که از سوی کشورهای مختلف سرمایه‌گذاری‌های کلان و هنگفت صورت می‌گیرد اما متأسفانه در کشور ما این موضوع چندان جدی گرفته نمی‌شود که امید می‌رود از سوی دولت به‌ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تدابیری بهتری برای جذب گردشگر به کشور اتخاذ شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر