در سال نو از ما چه انتظاری دارید؟


بهار از راه رسید و اندوه زمستان به فراموشی سپرده می شود. در سال جدید امید داریم تا بهار زندگی هموطنان ما نیز فرا برسد و کابوس غم در زیر خاک مدفون شود و باز گرمای ملایم و فرحبخش روز های آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزار ها به سبزه و گلها و...

بهار از راه رسید و اندوه زمستان به فراموشی سپرده می شود. در سال جدید امید داریم تا بهار زندگی هموطنان ما نیز فرا برسد و کابوس غم در زیر خاک مدفون شود و باز گرمای ملایم و فرحبخش روز های آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزار ها به سبزه و گلها و درختان بشارت دهد تا همانگونه که از خواب سنگین زمستانی بیدار می شوند و روح تازه بخود می گیرند، عبور از زمستان نا امنی را نیز از وطن عزیز ما بشارت دهند.

سال نو شد. زمین نفسی دوباره کشید. برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زنند و پرنده های خسته بر می گردند و در این رویش سبز دوباره... من... تو... ما... کجا ایستاده ایم.سهم ما چیست؟ نقش ما چیست؟ پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...
بیایید با آمدن بهار و نو شدن طبیعت، دل های خود را نیز نو کنیم و از نو برنامه زندگی آینده خود را بچینیم.
کدورت ها را دور بریزیم و به دیدن هم برویم و از بزرگان و بزرگترهای خود یاد کرده آنان را شاد بسازیم.
به خانواده خود احترام بگذاریم و به فرزندان مان مهربانی کنیم.
صداقت و راستی و آراستگی را پیشه کرده و به دیگران نیز توصیه کنیم.
بیایید تصمیم بگیریم که در سال آینده دیگر به کسی "مرگ" نگوییم و با عشق و محبت صفا به زندگی چند روزه باقیمانده از عمر خود ادامه دهیم.

همانگونه که مردم ما سال گذشته در وضعیت نامطلوبی قرار داشتند، اعضای شبکه اطلاع رسانی نیز وضعیت سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتند که امیدواریم این وضعیت در سال جدید رو به بهبودی بگذارد.
اعضای شبکه اطلاع رسانی افغانستان ( afghanpaper )، فرا رسیدن سال 1398 هجری شمسی را به همه هموطنان عزیز در سراسر جهان تبریک عرض می نماییم.
با وجود تمامی مشکلات مالی و بی مهری دوستان... از اینکه توانستیم یک سال دیگر را در راه خدمت به هموطنان در راستای خبر رسانی شفاف و بی طرفانه پشت سر گذاریم، خداوند متعال را شاکریم و از ایزد منان خواهانیم تا به ما توفیق دهد تا با اطلاع رسانی بی غرض، گامی هرچند ناچیز در راستای بهبود اوضاع اجتماعی و سیاسی کشور عزیز ما برداریم.
پوزش می طلبیم از تمامی کسانیکه مورد انتقاد و سرزنش نویسندگان ما قرار گرفتند و امیدواریم در سال نو، نوشته های انتقادی و افشاگری های سیاسی اجتماعی با بهتر شدن وضعیت حکومتی به کمرنگی بگراید.
باز هم از لطف بیکران شما عزیزان که همواره مشوق ما در امر خدمت به افغانستانی آباد بوده است، سپاسگذاریم و برای تمامی انسان ها، سالی خوش و سعادتمند و سرشار از عزت و سربلندی آرزومندیم.

در پناه حق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی