به گزارش فارس، بهرام پارسایی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش انتخاب فرهنگیان برای عضویت در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان را تشریفاتی خوانده بود.

امین‌الله سالاری، لیلی نظرپور و محسن مسعودی، نمایندگان فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان به این ادعا پاسخ داده‌اند.

در این نام پاسخ خطاب به بهرام پارسایی نماینده مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی آمده است: با احترام، عطف به تذکر شفاهی حضرتعالی در جلسه علنی مورخ 26 اسفند 97 به وزیر آموزش و پرورش در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان مطالب ذیل جهت استحضار و تنویر افکار عمومی خصوصاً فرهنگیان بیان می‌شود.

با توجه به تشریفاتی خواندن انتخاب فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره، ضمن رد اظهارات مذکور اعلام می‌نماییم انتخاب منتخبان فرهنگی طی یک روند و فرآیند کاملاً شفاف صورت گرفته است.

اعضای منتخب برابر اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان از اختیارات کامل همانند سایر اعضای محترم برخوردار هستند و همچون دیگر اعضا در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های موسسه و نظارت بر صندوق برابر مقررات مربوطه، حضوری موثر و فعال دارند، لذا انتظار می‌رود جنابعالی به‌عنوان فردی فرهیخته و منتقد در اعلام‌نظرهایتان منزلت و شان منتخبان فرهنگیان را در نظر گرفته و در صورت نیاز به توضیح بیشتر نشست مشترکی با آنها برگزار کنید.

در پایان ضمن تقدیر از دغدغه جنابعالی در خصوص وضعیت اقتصادی فرهنگیان از حضرتعالی و سایر نمایندگان انتظار داریم طرح‌ها و راهکارهای عملی بدور از هیاهوهای سیاسی (با توجه به وظیفه ذاتی‌تان) جهت ارتقاء سطح معیشت ورفاه فرهنگیان ارائه کنید.