فتل: مرسدس در سطح بالاتری نسبت به بقیه تیم ها قرار دارد


فرمول یک ایران – سباستین فتل راننده ی فراری در پایان اولین روز تمرینات گرندپری استرالیا فاصله ی 0.873 ثانیه ای با لوئیس همیلتون داشت و معتقد است که تیم مرسدس در سطح بسیار بالاتری نسبت به دیگر تیم ها قرار دارد. در تمرین اول روز جمعه به نظر می رسید که فراری ها با فاصله ی نزدیکی در تعقیب پیکان های نقره ای هستند اما پس از مشکلات بوجود آمده برای این...

فرمول یک ایرانسباستین فتل راننده ی فراری در پایان اولین روز تمرینات گرندپری استرالیا فاصله ی 0.873 ثانیه ای با لوئیس همیلتون داشت و معتقد است که تیم مرسدس در سطح بسیار بالاتری نسبت به دیگر تیم ها قرار دارد.

در تمرین اول روز جمعه به نظر می رسید که فراری ها با فاصله ی نزدیکی در تعقیب پیکان های نقره ای هستند اما پس از مشکلات بوجود آمده برای این تیم در تمرین انتهایی روز جمعه، آنها جایگاه دوم را به ردبول ها واگذار کردند. فتل می گوید که روز خوبی را پشت سر نگذاشتند:

بله، قطعا یک روز دشوار برای ما و همه بوده است. به نظر من، ما در جایگاهی که می بایست نبودیم، منظور من از نظر زمانی نیست بلکه منظورم از لحاظ هندلینگ و احساس داخل خودرو است.

ما واقعا به آن ریتم مورد نظرمان نرسیدیم که در این پیست بسیار مهم است. بنابراین اگر بتوانیم آن ریتم مورد نظرمان را پیدا کنیم، می توانیم زمان های خوبی را در اینجا به ثبت برسانیم.

فتل: مرسدس در سطح بالاتری نسبت به بقیه تیم ها قرار داردفتل: مرسدس در سطح بالاتری نسبت به بقیه تیم ها قرار دارد سباستین فتل و لوئیس همیلتون – استرالیا 2019

راننده ی آلمانی معتقد است حتی اگر فراری به آن سرعت مورد نظر دست پیدا کند، مرسدس باز هم برتری خواهد داشت:

به نظر من آن ها واقعا سریع هستند و من دقیقا نمی دانم که فقط ما امروز کمی در تقلا بودیم یا بقیه نیز شرایطی این چنین داشتند اما حقیقت این است که آن ها نسبت به بقیه برتری دارند.

شاید بقیه در تقلا باشند و ما بتوانیم کمی برتری کسب کنیم اما مرسدسی ها واقعا قوی هستند و حتی قوی تر از آنچه که پیش از استرالیا اذعان می کردند. اما من خوش بین هستم زیرا می دانم که ماشین می تواند بسیار بهتر از این عمل کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید