کاهش محبوبیت نتانیاهو و حزب وی


کاهش محبوبیت نتانیاهو و حزب وی

سیاست های تحریک آمیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت وی علیه فلسطینیان مانع از کاهش محبوبیت وی و حزب لیکود نشده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما سیاست های تحریک آمیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت وی علیه فلسطینیان مانع از کاهش محبوبیت وی و حزب لیکود نشده است.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، بنیامین نتانیاهو که محبوبیت وی و حزبش کاهش پیدا کرده است با وجود پرونده هایی که به اتهام فساد و رشوه خواری علیه وی باز شده است، در صدد اجرای طرح جدیدی برای احداث 23 هزار واحد مسکونی در قدس اشغالی است.
خضر شاهین خبرنگار شبکه در قدس در گزارشی گفت: نظرسنجی ها نشان می دهد با وجود اقدامات تحریک آمیز نتانیاهو و دولت وی علیه فلسطینیان و اجرای طرح های شهرک سازی در کرانه باختری و قدس اشغالی، محبوبیت وی و حزب راستگرای افراطی لیکود به 28 کرسی کاهش یافته است. این در حالیست که محبوبیت ائتلاف «آبی-سفید» به رهبری بنی گانتس در آستانه انتخابات آینده رژیم صهیونیستی به 31 کرسی افزایش یافته است.
فضل طهبوب کارشناس مسائل فلسطین اشغالی گفت: احزاب اسرائیلی علیه ملت، حقوق و سرزمین فلسطین با یکدیگر رقابت می کنند. نژادپرستی آنها علیه ملت فلسطین همچنان ادامه دارد و در سال های اخیر شدیدتر هم شده است.
خبرنگار در ادامه گفت: نتانیاهو که با اتهامات فساد و رشوه خواری روبروست تلاش می کند با امضای طرح جدید احداث 23 هزار واحد مسکونی در پایتخت اشغالی فلسطین و ایراد اظهارات تحریک آمیز و نژادپرستانه علیه ملت فلسطین، آراء جناح راست افراطی را به دست آورد. وی بار دیگر مدعی شد فلسطین اشغالی صرفا متعلق به یهودیان است و قدس نیز پایتخت آن است.
جواد صیام مدیر مرکز تحقیقات واد حلوه گفت: نتانیاهو یکی از بدترین نخست وزیران اسرائیل و تندروترین آنها در تاریخ رژیم صهیونیستی است اما در خصوص تلاش برای جلب رضایت شهرک نشینان و احداث واحدهای مسکونی جدید برای شهرک نشینان با دیگران تفاوتی ندارد.
خبرنگار العالم ادامه داد: ادعاهای نتانیاهو از حد بی اهمیت دانستن مسائل اعراب و مسلمانان و بی توجهی به این مسائل گذشته و به حد اهانت به آنان رسیده است. وی بر همین اساس اعلام کرد 22 کشور عربی در منطقه داریم و نیازی به یک کشور عربی دیگر نیست. سخن وی به منزله اذعان صریح به مخالفت با تاسیس کشور فلسطین و زیرپا گذاشتن همه قطعنامه های بین المللی مربوط به آن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه