مشکلات روانی جوانان آمریکایی


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ پایگاه اینترنتی ایندیپندنت نوشت: بر اساس نتایج نظرسنجی که در سطحی ملی انجام شده است، نه نفر از هر ده جوان آمریکایی نگران وضعیت سلامت روان خود...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ پایگاه اینترنتی ایندیپندنت نوشت: بر اساس نتایج نظرسنجی که در سطحی ملی انجام شده است، نه نفر از هر ده جوان آمریکایی نگران وضعیت سلامت روان خود هستند.
در این پیمایش که به سفارش «بنیاد اینگونه متولد شده ام» و به وسیله موسسه افکارسنجی «بننسن استراتجی گروپ» در فاصله 28 ژانویه تا 2 فوریه 2019 انجام شده است، 2082 جوان 13 تا 24 ساله شرکت کردند.
88 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند بهداشت روان یکی از نگرانی های اولویت دار آنها است. یک نفر از هر سه نفر نیز حس می کردند به منابع کافی مرتبط با بهداشت روان دسترسی ندارند.
این مطالعه به این نتیجه رسید که 15 درصد مردم معتقدند «اغلب» در مورد وضعیت سلامت روانی خود گفتگو می کنند؛ در حالی که تقریبا نیمی از شرکت کنندگان (49 درصد) اذعان کردند «به ندرت»‌ یا «هیچگاه» در مورد این موضوع صحبت نمی کنند؛ 55 درصد نیز گفتند تحت شکلی از فشار روحی قرار دارند.
یک سوم (34 درصد) اعلام کردند در ماه های منتهی به این نظرسنجی، مکرراً احساس ناراحتی یا درماندگی داشته اند. میزان مشابهی از شرکت کنندگان (30 درصد) نیز تاکید کردند در ماه های پیش از شرکت در این نظرسنجی احساس ترس داشته اند.
سینتیا گرموناتا بنیانگذار و رئیس «بنیاد اینگونه متولد شده ام» گفت: «این نظرسنجی نشانه صریح و الزام آور این است که جوانان ما به سلامت روان خود اهمیت می دهند اما در این زمینه مشکلاتی دارند. آنها می خواهند مهارت ها را بیاموزند، به ابزارها دسترسی داشته باشند و خدماتی را بیابند که به آنها در غلبه بر چالش های واقعی زندگی که با آن روبرو هستند، کمک کند.
بیش از نیمی (57 درصد) گفتند حس می کنند به خدمات بهداشت روان برای غلبه بر مشکلات خود دسترسی ندارند.
48 درصد از شرکت کنندگان در این مطالعه گفتند از منابع و خدمات کافی برای مقابله با وسوسه خودکشی برخوردار نیستند.
اِندا اِگان مدیر برنامه جوانان در سازمان «بهداشت روان و درمان انگلیس» در گفتگو با ایندیپندنت تاکید کرد: «نظرسنجی هایی مشابه این در انگلیس و آمریکا نشان می دهند چه میزان در درک عمومی از مسئله بهداشت روان پیشرفت کرده ایم. پیشرفت سریعی که در این حوزه داشته ایم کمک کرده است بحث هایی در همه جا در خصوص بهداشت روان شکل بگیرد و به این ترتیب، موضوعی که تا پیش از این خط قرمز و ممنوع محسوب می شد، اکنون از تاریکی خارج شده و مورد بحث قرار می گیرد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...