بسیجی بودن حلیمه سعیدی و صحبت های جالب حلیمه سعیدی بازیگر زن ایرانی از عدم همکاری رضا عطاران و سعید آقاخانی به دلیل بسیحی بودن حلیمه سعیدی بازیگر زن .

حلیمه سعیدی بازیگر زن ایرانی که از طنازان محبوب ایران است دلیل عدم همکاری چندین ساله رضا عطاران و سعید آقاخانی با وی را بسیجی بودن حلیمه سعیدی اعلام میکند .

برنامه صبحی دیگر با اجرای نیما کرمی میزبان حلیمه سعیدی بازیگر زن محبوب ایران بود که با صحبت های جالبی از سمت وی این برنامه جنجالی شد و آن هم در مورد رضا عطاران و سعید آقاخانی بود .

بسیجی بودن حلیمه سعیدی دلیل کار ندادن رضا عطاران به بازیگر زن ! + فیلمبسیجی بودن حلیمه سعیدی دلیل کار ندادن رضا عطاران به بازیگر زن ! + فیلم

حلیمه سعیدی بسیجی

بسیجی بودن حلیمه سعیدی دلیلی بود که بازیگر زن ایرانی برای عدم همکاری رضا عطاران و سعید آقاخانی با وی به زبان آورد و هر چقدر نیما کرمی تلاش کرد که این موضوع را شایعه اعلام کند اما بازیگر زن طناز کوتاه نیامد .

بازیگر زن ایرانی که حتما برای تمام مردم ایران شناخته شده است و در فیلم های طنز بسیاری دیده شده است تا چند سال پیش معمولا در فیلم های ساخت رضا عطاران نقش آفرینی میکرد .

عدم همکاری چند ساله حلیمه سعیدی و رضا عطاران سوالی را در ذهن نیما کرمی مجری صبحی دیگر ایجاد کرد که با پاسخ جالب این بازیگر زن رو به رو شد .

در زیر فیلم صحبت های حلیمه سعیدی در مورد عدم همکاری با رضا عطاران را مشاهده میفرمایید .

جهت دانلود کلیپ بر روی عکس زیر کلیک کنید .

بسیجی بودن حلیمه سعیدی دلیل کار ندادن رضا عطاران به بازیگر زن ! + فیلمبسیجی بودن حلیمه سعیدی دلیل کار ندادن رضا عطاران به بازیگر زن ! + فیلم