دادستان پردیس: بدون اغماض با فساد برخورد می‌کنیم


دادستان پردیس: بدون اغماض با فساد برخورد می‌کنیم

تهران-ایرنا- رئیس دادگستری شهرستان پردیس گفت: بی هیچ چشم پوشی با فساد اشخاص، روسای ادارات و سازمان‌ها برخورد می‌کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، ذوالفقار حسینی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس در سال 97 که با حضور روسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ممکن است برخوردهای قضایی با تاخیر صورت پذیرد اما حتمی است و ضرورت دارد مدیران ادارات بر عملکرد پرسنل خود نظارت دقیق داشته باشند.
وی افزود: روسای ادارات هر زمان تخلفی را دیدند به افراد تذکر بدهند تا زمینه فساد در ادارت ایجاد نشود.
رئیس دادگستری شهرستان پردیس با اشاره به حق دسترسی اطلاعات برای مردم تاکید کرد: مردم باید از حقوق خود مطلع باشند و اطلاعات توسط ادارات در اختیار مردم قرار گیرد تا بتوانند مسائل و مشکلات خود را از راه درست مرتفع کنند.
حسینی اظهار داشت: همه ما موظف به پاسخگویی به ارباب رجوع و رفع مشکلات آنها در امور اداری و اجرایی هستیم.
وی افزود: حفاظت از محیط زیست تنها وظیفه یک اداره نیست همه ما در مقابل محیط زیست مسئولیت داریم و شهرداران در زمان صدور پروانه ساختمان محافظت از محیط زیست و قطع نشدن درختان را در اولویت قرار بدهند.

**تکریم ارباب رجوع در شهرستان پردیس یک اصل است
امیراله حقیقی فرماندار پردیس نیز در آخرین شورای اداری سال 97 در جمع مسئولان ادارات اظهار داشت: همه ما موظفیم به مردمی که چهل سال پای انقلاب و نظام ایستادند، خدمت کنیم .
وی افزود: روسای ادارات رعایت حقوق شهروندی، دایر شدن میز خدمت الکترونیکی در تمام ادارات، بررسی مشکلات و گلایه های ارباب رجوع و اعلام نتیجه به فرمانداری طی 10 روز ، حضور در بین مردم و ارتقای سلامت ادارات و برخورد با فساد را در دستور کار خود در سال جدید قرار بدهند.
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اهمیت آسایش و امنیت شهروندان و مسافران در تعطیلات نوروز افزود: این شهرستان در مسیر پر تردد کشور قرار دارد و میزبان هموطنان از سراسر کشور هستیم و باید امنیت و رفاه را با توجه به امکانات موجود برای آنها تامین کنیم.
حقیقی گفت: ارزیابی ایستگاه‌های نوروزی، نظارت و بررسی وضعیت اماکن بهداشتی و رستوران ها و نظارت بر ساخت و سازها مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: مسکن مهر یکی از مشکلات بزرگ ما بود، تجمعات زیادی در اعتراض به این مشکل در شهرستان و تهران داشتیم که با تغییر مدیریت و تحولات صورت گرفته در شش ماه دوم، بسیاری از مشکلات متقاضیان مرتفع شد.
معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پردیس هم در این جلسه با اشاره به اقدامات تنظیم بازار صورت گرفته و تقدیر از عملکرد این ستاد اظهار داشت: طی یک ماه گذشته 12 تن گوشت گرم، 22 تن گوشت منجمد، 75 تن برنج، شکر90 تن توزیع شده اما میزان این اقلام به نسبت جمعیت این شهرستان بسیار ناچیز است.
مجید صبوری گفت برای میوه شب عید 100 تن سیب و 200 تن پرتقال تامین شده ، چهار نقطه در شهرپردیس و دو نقطه در شهر بومهن از هفته آینده اقدام به توزیع اقلام یاد شده خواهند کرد.
معاون برنامه ریزی فرماندار اظهار داشت: نمایشگاه بهاره شهرستان با 137غرفه در اختیار اشخاص و 4غرفه تنظیم بازار در محل سه شنبه بازار دایر شده است، کالاهای تولیدی شهرستان با تخفیف 15 تا 20 درصد تا 27 اسفند ماه به شهروندان عرضه می‌شود.
وی با اشاره به ادارات پیشرو شهرستان در صرفه جویی انرژی گفت: بر اساس گزارش تطبیقی نسبت به سال گذشته در میزان صرفه جویی گاز؛ دادگستری با 78 درصد صرفه جویی، بهزیستی با 42 درصد، ارشاد 32 درصد و فرمانداری با 25 درصد بیشترین صرفه جویی را داشتتد.
صبوری با اشاره به صرفه جویی صورت گرفته در مصرف برق ادارات طی 10 ماه گذشته خاطر نشان کرد: فرمانداری با 23 درصد، بهزیستی با 16 درصد، دادگستری با 13درصد و اداره فرهنگ و ارشاد با 9 درصد بیشترین صرفه جویی را در این زمینه داشتند.
تهرام/9441//1348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی