100 معین اقتصاد مقاومتی برای توسعه خراسان رضوی تعیین می‌شود


100 معین اقتصاد مقاومتی برای توسعه خراسان رضوی تعیین می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده،100 معین اقتصاد مقاومتی برای اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی در استان از بین سرمایه گذاران و شرکت‌های متقاضی در بخش خصوصی تعیین می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار با حجت الاسلام ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: علمای دین و روحانیت باید در حوزه اقتصادی فرهنگ سازی کنند چرا که در دهه پنجم انقلاب باید معیشت مردم بیش از هر مسئله دیگری مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار و کارآفرین مجاهد اقتصادی است، افزود: ترویج فرهنگ تکریم مجاهد اقتصادی در جامعه از ضرورت هایی است که عالمان دینی و روحانیون باید در جهت تحقق آن گام برداشته و به دستگاه های حاکمیتی کمک کنند.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: خوشخبتانه طی دو ماه اخیر با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، همدلی و همزبانی خوبی بین دستگاه‌های حاکمیتی اعم از دولتی و قضایی در خراسان رضوی شکل گرفته است و می‌توان به آینده‌ای درخشان امیدوار بود.

وی با بیان اینکه دعواهای سیاسی و آفت انقلاب اسلامی به شمار می رود، گفت: تا به امروز همه دولت‌ها در زمینه ایجاد زیرساخت‌های خدماتی اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند اما باید اذعان کنیم که در حوزه توانمندسازی مردم کاری انجام نشده است.

رزم‌حسینی تاکید کرد: طرح مثلث توسعه اقتصادی یک مدل کارآمد و اجرایی است که خوشخبتانه در منطقه قلعه گنج ضمن توانمندسازی مردم و توسعه جوامه محلی، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم کرده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ فکرشو می کردید "عسل خاله" سریال پایتخت در واقعیت انقدر جوان باشد!