خورخه لورنزو: در همه جای بدنم احساس درد می کنم


موتوجی پی ایران – موتورسوار رپسول هوندا، خورخه لورنزو پس از دو تصادفش در روز شنبه گرندپری موتوجی پی قطر می گوید که در همه جای بدنش احساس درد می کند. لورنزو هنوز در حال ریکاوری از عمل دوم خود در تعطیلات زمستانه است اما در تمرین سوم و نوبت صبح موتوجی پی قطر یک تصادف وحشتناک داشت و در پیچ ششم از موتور خود به روی زمین پرت شد. او پس از این حادثه به...

موتوجی پی ایران – موتورسوار رپسول هوندا، خورخه لورنزو پس از دو تصادفش در روز شنبه گرندپری موتوجی پی قطر می گوید که در همه جای بدنش احساس درد می کند.

لورنزو هنوز در حال ریکاوری از عمل دوم خود در تعطیلات زمستانه است اما در تمرین سوم و نوبت صبح موتوجی پی قطر یک تصادف وحشتناک داشت و در پیچ ششم از موتور خود به روی زمین پرت شد. او پس از این حادثه به مرکز پزشکی برده شد اما توانست تایید پزشکان برای شرکت در تعیین خط را دریافت کند. عملکرد ضعیف لورنزو در تمرینات باعث شد تا او مجبور به حضور در مرحله اول تعیین خط شود اما در این مرحله نیز موتورسوار اسپانیایی ابتدای دور خودش نقش بر زمین شد و مسابقه را باید از رده پانزدهم استارت بزند.

لورنزو می گوید که از ناحیه مچ دست، انگشتان، پاها و پشتش احساس درد می کند:

یک مسابقه ی بقاء برای همه خواهد بود و به خصوص برای من و آن هم به دلیل شرایط جسمانی و تجربه ام با موتور جدید است. در روز دوم بدشانس بودم و تصادف اولم از نظر فیزیکی مشکل زیادی برایم ایجاد کرد.

در حال حاضر نه تنها مچم بلکه پشت بدنم نیز درد می کند، همچنین پا و انگشت ها، در همه جا درد دارم.

خورخه لورنزو: در همه جای بدنم احساس درد می کنمخورخه لورنزو: در همه جای بدنم احساس درد می کنم خورخه لورنزو، مرحله اول تعیین خط موتوجی‌پی قطر 2019

قهرمان موتوجی پی در ادامه افزود که او ممکن است برای یکشنبه بار دیگر برای چک بدنش به مرکز پزشکی برود:

باید ببینم که صبح چگونه بیدار می شوم و اگر خوب نباشم باید چک های بیشتری انجام بدهم.

اگر احساس بهتری داشته باشم به پیست خواهم رفت و خواهیم دید که چه اتفاقی در مسابقه رخ می دهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم