پرچم سلطنت‌طلب‌ها روی جلد یک روزنامه ورزشی/ تملک پرسپولیس با پرچم شیر و خورشید!


 پرچم سلطنت‌طلب‌ها روی جلد یک روزنامه ورزشی/ تملک پرسپولیس با پرچم شیر و خورشید!

یکی از روزنامه‌های صبح امروز تصویری را برای صفحه یک انتخاب کرد که منقش به پرچم سلطنت‌طلبان بود!

به گزارش فوتبال آنلاین انتشار تصویر پرچم سلطنت‌طلبان با آرم شیر و خورشید روی جلد یکی از روزنامه‌های ورزشی صبح ایران از اتفاقات عجیب در جامعه مطبوعاتی کشور بود.

 پرچم سلطنت‌طلب‌ها روی جلد یک روزنامه ورزشی/ تملک پرسپولیس با پرچم شیر و خورشید!

این روزنامه با انتشار تصویر علی عبده از ادعای این فرد برای مالکیت باشگاه پرسپولیس و فعالیت وکلای ایرانی او برای بازپس‌گیری این باشگاه خبر داد.

بی‌دقتی در انتخاب تصویر منتشره از این فرد که تابعیت ایرانی - آمریکایی دارد منجر به چاپ پرچم سلطنت‌طلبان در یک روزنامه رسمی کشور شد.

علی عبده از فرزندان محمد عبده که مالک بولینگ عبده بوده است و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی از ایران خارج شد پس از آن در سال ۱۳۵۸ و درست یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

پدر او یکی از افراد صاحب نفوذ در رژیم پهلوی بود.

محمد عبده (عبده) یکی از سرمایه‌داران و افراد با نفوذ در رژیم پهلوی بود و پدر او از دادستان‌های زمان ستم‌شاهی بود.

بیشتر فعالیت محمد عبده در زمینهٔ باشگاه بولینگ بود و پس از آن باشگاه پرسپولیس را تأسیس کرد.

او در دوران اختلاف با یکی از بولینگ داران تهران در میدان ونک موردحمله ۲ فرد مهاجم قرار گرفت، اما جان سالم به در برد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سرعت ایران را ترک کرد.

پدر او اولین دادستان ایران در زمان پهلوی بود، او ۳ برادر داشت که یکی از آن‌ها نماینده ایران در سازمان ملل بود. او در سال‌های ۱۹۵۳ تا ۱۹۵۵ به مدت ۲ سال رئیس امور ورزش ایالات‌متحده بود و گفته می‌شود او در جنگ ویتنام به همراه ارتش آمریکا حضور داشته است.

محمد عبده پس از کودتای ۲۸ مرداد به ایران بازگشت و در سال ۱۳۳۵ به همراه فاطمه پهلوی شرکت سی ارسی را تاسیس کرد و در سال ۵۷ از ایران خارج و سال ۵۸ در آمریکا درگذشت.

انتشار عکس این فرد در یکی از روزنامه‌های امروز خبرساز شد و نشان می‌دهد این فرد که فرزند محمد عبده است قصد دارد با فضاسازی رسانه‌ای شرایط را طوری رقم بزند تا فضای جامعه ورزشی ایران را تحت الشعاع منافع و خواسته‌های خود قرار دهد.

محمدرضا دربندی مدیرکل مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد انتشار تصویر پرچم سلطنت‌طلبان روی جلد یک روزنامه ورزشی صبح امروز به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روزنامه‌های صبح هر روز در چند ساعت اولیه رصد می‌شوند در صورت مشاهده تخلف این موارد به سرعت تا ظهر امروز به هیئت نظارت ارجاع می‌شود و در این مرکز برای روزنامه‌های متخلف تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش