سردار و ثبت یک اتفاق تاریخی / گلزنی بعد از بستن بند کفش


فرار سردار و جا ماندن بازیکن برزیلی با پرواز بلند پرنده آسمانی زنیتی‌ها یکی از زیباترین گل های هفته را به نام آزمون رقم زد تا اولین گل او با پیراهن زنیت خاطره انگیز ثبت شود.

فریب حریف و فرار از یارگیری

سردار آزمون در صحنه گل اولش مقابل فنرباغچه اتفاقی عجیب و کم سابقه را در دنیای فوتبال رقم زد و ند ثانیه بعد از بستن کفش هایش با استرات و پرشی تماشایی موفق به گلزنی شد.

سرمربی فنرباغچه وقتی دید مهار آزمون نیاز به یک یار مستقیم دارد تصمیم گرفت بازیکن شماره 32 این تیم یعنی جایلسون برزیلی را به عنوان مامور مستقیم روی ارسال ها کنار آزمون قرار دهد. دقیقه 37 وقتی سردار می خواست از بند این بازیکن رها شود با اتکا به یک حیله قدیمی ، عملیات بندکفش را در کرستوفسکی آرنا به اجرا گذاشت و اتفاقا جواب هم داد. جایلسون به گمان این که بند کفش آزمون باز شده و او نمی تواند روی ارسال احتمالی دریوسی آرژانتینی، حضور داشته باشد یک لحظه از شماره 7 زنیت غافل شد تا همین غفلت تاوان سنگینی برای ترک ها رقم بزند. فرار سردار و جا ماندن بازیکن برزیلی با پرواز بلند پرنده آسمانی زنیتی ها یکی از زیباترین گل های هفته را به نام آزمون رقم زد تا اولین گل او با پیراهن زنیت خاطره انگیز ثبت شود

سردار و ثبت یک اتفاق تاریخی / گلزنی بعد از بستن بند کفش

«این چه فوتبالیست ویرانگری است! مهارناپذیر چه روی زمین چه روی هوا.»کارشناس شبکه NTV ترکیه وقتی بازی دو تیم را که به صورت مستقیم روی آنتن رفته بود تحلیل میکرد، در واکنش به درخشش سردار آزمون، ستاره ایرانی را با این جملات تشریح کرد. این کارشناس ترک گفت:« واقعا تصور چنین ستاره ای در ترکیب زنیت را نداشتم چون او فراتر از این بازی بود. نمی دانم چرا در بازی رفت از او در ترکیب اصلی بهره نبرده بودند. سردار هم روی زمین، هم روی هوا اصلا مهارشدنی نبود و چابکی و هوش بالای او فنرباغچه را نابود کرد.»

3-270


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب