«مرگ و پنگوئن» به صحنه فجر می رود/آغاز «کمدی سیاه» در دیوار چهارم


«مرگ و پنگوئن» به صحنه فجر می رود/آغاز «کمدی سیاه» در دیوار چهارم

برنامه یازدهمین روز جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر شامل اجرای «مرگ و پنگوئن» پیام دهکردی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، برنامه یازدهمین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر شامل: نمایش «مرگ و پنگوئن» به کارگردانی پیام دهکردی روز پنجشنبه دوم اسفند ماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود، این نمایش در بخش مسابقه بین‌الملل با دو اجرا در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن استاد سمندریان است.

* آغاز نمایش «کمدی سیاه» در دیوار چهارم

نمایش «کمدی سیاه» به نویسندگی پیتر شفر به کارگردانی پوریا جلال وندی از سوم اسفندماه در سالن دیوار چهارم به روی صحنه می‌رود. بازیگران( به ترتیب ورود صحنه): یاسمن حسینی، فاروق محمدی، پریسان سلیمی، علیرضا زنده دل، علی دبستانی، درسا بایگان، مانلی خاتمی هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: درشبی که قرار است یک کلکسیونر معروف به نام جرج بمبرگرد بیاید و کارهای مجسمه سازی ناشناس به نام برندسلی میلر را خریداری کند، کلنل ملکت پدر نامزد برندسلی هم می آید که او را ببیند و نظرش را در مورد ازدواج آنها اعلام کند که برق ها می رود و کلا همه قضایا پیچیده میشود. در کمدی سیاه بخش تاریک و درونی افراد که دیده نمی شود را به روشنی نشان می دهیم، و بر خلاف روال معمول روشنایی در تاریکی و تاریکی در روشنایی نمایان می شود.

نمایش «کمدی سیاه» کاری از گروه تئاتر بوژان از روز جمعه سوم اسفند ماه، ساعت ۱۷ به مدت یک ماه در سالن دیوار چهارم به نشانی: میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴4 به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت www.tik8.com مراجعه کنند.

*تمدید «بدون تماشاگر» در شهرزاد

نمایش «بدون تماشاگر» به نویسندگی ابوالفضل کاهانی و کارگردانی امیر اخوین تمدید شد. این نمایش از سه‌شنبه هفتم اسفند ماه فقط به مدت ۱۰ شب در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود و دیگر تمدید نخواهد شد.

بازیگران «بدون تماشاگر» آزاده صمدی و علی سرابی هستند و تهیه کنندگی آن بر عهده سعید خانی است. علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به گیشه پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.

*اجرای «راز گنجور» تا پایان سال

اجرای نمایش راز گنجور که از نهم دی ماه کارش را در مرکز تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده و قرار بود تا پایان بهمن باشد، تا آخر اسفند ماه تمدید شد. این نمایش تعامل یاست که تماشاگران در پیشبرد داستان در آن نقش مستقیم دارند.

این نمایش برای حضور مدارس نیز صبح ها تماشاگر می پذیرد و بعدازظهرها برای عموم مردم به صحنه می رود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022