جنوب قطب ماهیان خاویاری کشور می‌شود


جنوب قطب ماهیان خاویاری کشور می‌شود

یک سرمایه‌گذار حوزه شیلات معتقد است: جنوب کشور با توجه به پروژه‌های در دست احداث لرستان و خوزستان قطب ماهیان خاویاری می‌شود.

‌به گزارش ایسنا، جباری در آیین افتتاح مجتمع پرورش ماهیان خاویاری پلدختر اظهار کرد: برای راه‌اندازی این مجتمع مسئولان استان خیلی به ما کمک کردند.


وی با بیان اینکه یک تیم مطالعاتی را برای این کار تشکیل دادیم، افزود: ماهیان خاویاری یکی از برندهای کشور ماست و تصمیم گرفتیم چنین مجتمعی را احداث کنیم.

جباری با اشاره اینکه متخصص مغز و اعصاب بوده و همسرش اهل لرستان است، بیان کرد: برای این مجتمع تسهیلاتی دریافت نکرده‌ام و از نظر حجم کار دومین مورد پرورش ماهیان خاویاری کشور است.

این سرمایه‌گذار بیان کرد: همین که ما چنین مجتمعی را در استان‌هایی غیر از گیلان و مازندران انجام داده‌ایم برای وزارت جهاد کار جذابی است.

وی با بیان اینکه تمام سخت‌افزارها برای راه‌اندازی فازهای بعدی آماده است، اضافه کرد: تا شش ماه آینده یک‌صد استخر را اضافه می‌کنیم.

جباری با بیان اینکه برای تامین بچه ماهی نیاز به کمک داریم، تصریح کرد: یک مجتمع خاویاری را نیز در خوزستان داریم که در دست احداث است و فاصله کمی تا لرستان دارد و قطب این ماهیان از مازندران به جنوب کشور تبدیل می‌شود.

وی گفت: یک پروژه ۲۰ هکتاری گلخانه‌ای را نیز در پلدختر داریم که تا پایان این دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی