نمایشگاه مدیریت شهری نقش بسزایی در تعامل فرهنگی بین شهرها دارد


نمایشگاه مدیریت شهری نقش بسزایی در تعامل فرهنگی بین شهرها دارد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: برپایی نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور می تواند در تعامل فرهنگی و اجتماعی بین شهرها و روستاهای مختلف نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور در بندرعباس افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای شهرداران و دهیاران هرمزگان و عموم مردم جهت تبادل تجربه با شهرداران و دهیاران سراسر کشور است تا در جریان شیوه های کارآمد مختلف در حوزه مدیریت شهری و روستایی قرار گیرند.
وی بیان داشت: تجربه های موفق مدیریت شهری که در همه شهرهای کشور رخ داده، در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان باید به دستاوردهای نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی توجه کنند.
همتی گفت: نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشورهمچنین فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران و ارائه نوآوری ها در مدیریت شهری است.
وی اظهارداشت: توسعه گردشگری دریایی در دستور کار شهرداری ها و دهیاری های ساحلی به ویژه شهرداری بندرعباس قرار دارد.
نهمین نمایشگاه بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور از یکم تا سوم اسفندماه ساعت 17 تا 22 در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس برپا شده و آماده بازدید علاقه مندان است.
7195/6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز