مسوول وزارتی از پیانیست مسیحی در ارومیه تجلیل کرد


مسوول وزارتی از پیانیست مسیحی در ارومیه تجلیل کرد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل «آردیمیس بیرامی بابرودی» از وی دلجویی و از این هنرمند مسیحی فعال در هنر پیانونوازی تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا «سید علی حسینی» شامگاه چهارشنبه در این دیدار گفت: شایسته است از هنر ایشان استفاده بیشتری شود و فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی می تواند در زمینه تبلیغات و معرفی این هنرمند همکاری سازنده ای داشته باشد.
وی افزود: این هنرمند می تواند از حمایت های «صندوق اعتباری هنر» و دیگر کمک های موردی در راستای راه اندازی آموزشگاه موسیقی استفاده کند.
«بیرامی بابرودی» نیز در این دیدار با اشاره با اینکه با وجود دارا بودن 2 فرزند و سکونت در منزل استیجاری گذران زندگی برای وی بسیار سخت است، گفت: از یک مرکز آموزشی تنها سه میلیون و 500 هزار ریال به عنوان حقوق دریافت کرده و مبلغ کمی نیز از فعالیت در کلیسا دریافت می کنم.
به گزارش ایرنا «آردیمیس بیرامی بابرودی» متولد 1351 در ارومیه بوده و کارشناس رشته موسیقی است؛ تدریس در مدارس ارامنه و رهبری گروه های سرود دانش آموزی از جمله فعالیت های این هنرمند محسوب می شود.
مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه وارد ارومیه شد؛ دیدار با هنرمندان اقلیت های مذهبی در رشته های موسیقی و نویسندگی، بازدید از مراکز فرهنگی و برخی طرح های عمرانی فرهنگی و همچنین ملاقات با مسوولان آذربایجان غربی از برنامه های سید علی حسینی در این سفر عنوان شده است.
3072/7129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان