تکرار ماجرای قدیمی/ورزشگاه خودمختار آزادی در تبلیغات محیطی


تکرار ماجرای قدیمی/ورزشگاه خودمختار آزادی در تبلیغات محیطی

دو سال پیش هم زمانی که شیرازی و شرکت عجیب و غریب امین سیما به عنوان اسپانسر استقلال و پرسپولیس با کمک حراست وقت وزارت ورزش، تابلوهای دورزمین را اشغال کرده بود، چنین بحرانی بین سازمان لیگ و ورزشگاه آزادی شکل گرفت.فیل مدیران آزادی باز هم یاد هندوستان کرده و آنها که پول اجاره ورزشگاه را از استقلال و پرسپولیس می گیرند، از تبلیغات محیطی هم سهم می...

طی دو بازی گذشته سرخپوشان در ورزشگاه آزادی و همینطور دیدار دیشب استقلال تهران برابر پارس جنوبی جم، اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی رخ داد که البته سابقه قبلی داشته است و به نظر می رسد ماجراجویی یک شرکت بدنام تبلیغاتی در حال تکرارشدن است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سالهاست که سهم واقعی باشگاه ها از تبلیغات محیطی را پرداخت نمی کنند و هر بار و هرسال بهانه ای برای ناتوانی خود می آورند، این بار تکرار یک مشکل عجیب باعث شده که سازمان لیگ بار دیگر طلبکار شود و در حالی که تا امروز پول چندانی به تیم ها از سهم شان پرداخت نکرده، در موضع تهدید استقلال و پرسپولیس قرار گیرد.

ماجرا از این قرار است که فیل مدیران ورزشگاه آزادی باز هم یاد هندوستان کرده است و آنها که پول اجاره ورزشگاه را هم از استقلال و پرسپولیس می گیرند، به منافع شان هم چشم دوخته اند و می خواهند از تبلیغات محیطی هم درآمد جدایی داشته باشند! همین موضوع ممکن است هر دو باشگاه را با جریمه های مالی سنگینی روبرو کند.
عدم توجه به تبلیغات محیطی سازمان لیگ، اتفاقی است که در ورزشگاه آزادی طی سه بازی گذشته رخ داده و سازمان لیگ به همین جهت بهانه ای به دست آورده تا جریمه هایی برای دو باشگاه پایتخت در نظر بگیرد!

تکرار ماجرای قدیمی/ورزشگاه خودمختار آزادی در تبلیغات محیطی

نکته جالب توجه این است که این تبلیغات از سوی مدیران مجموعه ورزشی آزادی نصب شده و آنها با این وصف علاوه بر هزینه ای که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای اجاره استادیوم دریافت می کنند، حالا از طریق تبلیغات محیطی هم در حال کسب منابع مالی هستند و به کسی هم پاسخگو نیستند. دو سال پیش هم در زمانی که علیرضا شیرازی و شرکت عجیب و غریب امین سیما به عنوان اسپانسر استقلال و پرسپولیس با کمک حراست وقت وزارت ورزش و با پشتیبانی برخی مقامات وزارتخانه، تابلوهای دورزمین را اشغال کرده بود، چنین بحرانی بین سازمان لیگ و ورزشگاه آزادی شکل گرفته بود. حالا بار دیگر همان ماجرا به شکل دیگری ظهور کرده است.

ماجرا از این قرار است که مسئولان استادیوم آزادی در یک اقدام غیرقانونی با شرکتی در زمینه تبلیغات محیطی قرارداد امضا کرده اند و بنرهای مربوط به این شرکت را در استادیوم نمایش می دهند؛ انگار نه انگار که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مالک منافع بازی های فوتبال باشگاهی در ایران است!

بی شک سازمان لیگ همین حالا هم جریمه هایی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته؛ چرا که این دو باشگاه به رغم تفاهمی که با سازمان لیگ داشته اند و به عنوان میزبان مسابقات در ورزشگاه آزادی باید این استادیوم را به صورت خالی در اختیار مسئولین سازمان لیگ قرار بدهند، این کار را انجام نداده اند.

علاوه بر این، باید دید این دو باشگاه بزرگ پایتخت که همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و از آن گلایه دارند، چه تفاهمی با مدیران ورزشگاه آزادی داشته اند که حالا هم هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را می پردازند و هم تبلیغات محیطی مسابقات شان را در اختیار مدیران این استادیوم قرار داده اند؛ موضوعی که نقد شدن مطالبات آنها بابت تبلیغات محیطی انجام شده توسط سازمان لیگ را هم به مخاطره و تعویض می اندازد. درآمدی که نه بار است و نه به دار و مشخص نیست تا پایان فصل ؛ سازمان لیگ چقدر پول به آنها پرداخت می کند؟ مبلغی که واقعا بسیار ناچیز است و حتی دریافت نکردنش هم برای سرخابی ها فشاری به دو باشگاه وارد نمی کند. مبلغی که سازمان لیگ به بهانه های مختلف از آن کسر می کند و بسیاری از جریمه ها و احکام انضباطی از آن کم می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...