ملاقات های مردمی فرصتی برای آشنایی بیشتر با مشکلات جامعه است


ملاقات های مردمی فرصتی برای آشنایی بیشتر با مشکلات جامعه است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ملاقات های مردمی فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر با مشکلات جامعه است و مسئولان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» عصر چهارشنبه در حاشیه ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان شهرستان های مختلف استان مرکزی در ساختمان شماره سه استانداری این استان، افزود: ملاقات های مردمی علاوه بر حل مشکلات مردم، انگیزه و امید را در جامعه افزایش می دهد و باید در تمام دستگاه های اجرایی دیدار چهره به چهره با مردم جریان داشته باشد.
وی ادامه داد: در ملاقات های مردمی تلاش می شود در چارچوب قانون و در حد توان و امکانات دستگاه ها، مشکلات مراجعه کنندگان رفع و به درخواست های آنان پاسخ مناسب داده شود.
استاندار مرکزی بیان کرد: مسئولان در قبال مسئولیتی که دارند باید به مردم خدمت کنند و حضور فعالانه مدیران اجرایی در بین مردم می تواند به حل مشکلات و دغدغه های آنها کمک شایانی داشته باشد.
آقازاده اظهار داشت: مشکلات مردم که در این نشست ها مطرح می شود بیشتر در زمینه تولید، سرمایه گذاری، مسائل معیشتی، اشتغال و ناهماهنگی ها در اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی است.
وی بیان کرد: مشکل اشتغال با حمایت همه جانبه از بخش خصوصی، تولید و صنعت محقق می شود که این مهم در دستور کار خانواده دولت در استان قرار دارد.
استاندار مرکزی بیان کرد: ناهماهنگی بین بخش دولتی و بخش خصوصی در اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی نیز مشکلاتی هستند که با پیگیری های دستگاه های مختلف قابل هستند.
16 مراجعه کننده در نشست ملاقات مردمی امروز استاندار مرکزی مشکلات و مطالبات خود را دربخش های مختلف اشتغال، سرمایه گذاری، مشکلات با دستگاه های اجرایی درمیان گذاشتند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش، 795 روستای دارای دهیاری و بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن بیش از یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی