شایعه: دو شخصیت جدید به بازی Apex Legends اضافه می‌شوند


رسانه کلیک – در حالی که کمتر از یک ماه از انتشار بازی Apex Legends می‌گذرد، شایعات از اضافه شدن دو شخصیت جدید به بازی Apex Legends خبر می‌دهند. دو هفته‌ی پیش بازی Apex Legends به عنوان یک بازی رایگان (Free to Play) منتشر شد و با استقبال بی‌نظیر مردم و تحسین منتقدان بازی‌های ویدیویی […] نوشته شایعه: دو شخصیت جدید به بازی Apex Legends اضافه می‌شوند...

رسانه کلیک – در حالی که کمتر از یک ماه از انتشار بازی Apex Legends می‌گذرد، شایعات از اضافه شدن دو شخصیت جدید به بازی Apex Legends خبر می‌دهند.

دو هفته‌ی پیش بازی Apex Legends به عنوان یک بازی رایگان (Free to Play) منتشر شد و با استقبال بی‌نظیر مردم و تحسین منتقدان بازی‌های ویدیویی مواجه شد. از آن جایی که هر یک از شخصیت‌های قابل بازی در بازی Apex Legends دارای مهارت‌های منحصر به فردی هستند، بسیاری از بازیکنان این عنوان را یک سر و گردن از سایر بازی‌های بتل رویال بالاتر می‌دانند. به هر حال رسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و الکترونیک آرتز (EA) به عنون سازنده و ناشر این بازی توانسته اند در مدت خیلی کوتاهی جایگاه خوبی را بین بتل رویال باز‌ها به خود اختصاص دهند اما چیزی که هم اکنون برای آن‌ها اهمیت دارد، حفظ این جایگاه فوق العاده است که تنها راه چاره‌اش، انتشار به روزرسانی‌ها متعدد و محتویات جدید برای بازی Apex Legends است.

این دقیقا همان کاری است که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite با این بازی انجام داده است و همین مسئله باعث شده تا طی چندین ماه میلیون‌ها نفر از تجربه این بازی لذت ببرند. حالا رسپاون و الکترونیک آرتز هم در همین مسیر قرار گرفته اند و شایعه‌هایی که از چند روز گذشته در فضای مجازی پراکنده شده است، از اضافه شدن دو شخصیت جدید به بازی Apex Legends خبر می‌دهند.

پیش از این‌ها سازندگان بازی Apex Legends از انتشار به روزرسانی‌های متعدد برای این بازی خبر داده بودند و به نظر می‌رسد که برنامه ریزی‌های آن‌ها برای این کار از پیش تعیین شده است؛ به هر حال، در رابطه با بیشتر بازی‌های بزرگ و محبوب، شایعه‌ها جلوتر از اخبار رسمی حرکت می‌کنند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نام کاربری Real Apex Leaks مدعی شده است که طی اولین به روزرسانی بازی Apex Legends دو شخصیت جدید به بازی Apex Legends اضافه خواهد شد. به گفته‌ی این کاربر، نام این شخصیت‌ها اکتان (Octane) و واتسون (Watson) خواهد بود.

هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که مهارت‌های دو شخصیت جدیدی که به بازی Apex Legends طی اولین به روزرسانی اضافه خواهند شد، چه چیزی خواهد بود اما به گفته‌ی این کاربر، یکی از آن‌ها می‌تواند چیزی را تزریق کند (احتمالا می‌تواند سلامتی خودش را به سرعت بازیابی کند) و دیگری هم دارای یک مهارت تحت عنوان Tesla Trap (تله‌ی تسلا) خواهد بود. همچنین گفته شده است که نام این شخصیت‌ها در فایل‌های بازی یافت شده است.

علاوه بر اضافه شدن دو شخصیت جدید به بازی Apex Legends طبق اطلاعات غیررسمی فاش شده از این بازی، یک حالت بقا (Survival Mode) هم قرار است در این بازی در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. انتظار می‌رود که در این حالت NPC‌ها در برابر شخصیت‌های قابل بازی Apex Legends ایستادگی کنند.

در نهایت این کاربر تایید کرده است این اخبار هنوز رسمیت ندارد و برای اطمینان از صحت آن، باید منتظر اطلاعیه‌های رسپاون و یا الکترونیک آرتز باشیم.

بازی Apex Legends برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

Source: Gamingbolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی