دومین همایش بزرگ سادات برگزار می‌شود


دومین همایش بزرگ سادات برگزار می‌شود

دومین همایش بزرگ سادات با حضور شخصیت‌های شاخص سادات تسنن و تشیع از سرار کشور و با حضور تعدادی از میهمانان خارجی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی،‌ دومین همایش بزرگ سادات همزمان با ایام ولادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص)، حضرت زهرای اطهر (س) روز پنجشنبه ۲ اسفند با حضور شخصیت‌ها، مقامات و سادات برگزیده اهل تشیع و تسنن از سراسر کشور و با حضور میهمانان خارجی از سادات در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

در این همایش باشکوه که با حضور سادات تسنن و تشیع از سراسر کشور برگزار می شود، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، زهرا مصطفوی دختر حضرت امام (ره)، مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه سراوان و مولوی سربازی امام جمعه چابهار شخصیت‌های بزرگی از سادات تسنن و تشیع به سخنرانی می‌پردازند.

همچنین نمایندگانی از چند کشور خارجی از موقعیت سادات کشور خودشان ارائه خواهند کرد و در بخش پایانی همایش هم از شخصیت‌های سادات برگزیده تجلیل می‌شود.

در این همایش از مقام شامخ رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی با حضور خانواده وی تجلیل می‌شود.

از تجلیل شوندگان دیگر این همایش می‌توان به خانواده شهید سید مجتبی نواب صفوی با حضور همسر ایشان، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب فرزند شهید محراب و تولیت محترم حضرت احمد بن موسی (ع)، حجت الاسلام والمسلمین سید رمضانعلی موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما، خانواده سیدمحسن موسوی دیپلمات اسیر دربند رژیم صهیونیستی یا حضور سرکار خانم مجتهدزاده همسر ایشان، همسر شهید سیدامیر سیار مدافع حرم و … اشاره کرد.

دومین همایش بزرگ سادات برگزار می‌شود

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم