سوپراستار سینما هم از وریا غفوری حمایت کرد! + عکس


سوپراستار سینما هم از وریا غفوری حمایت کرد! + عکس

حمایت ها از حرکت وریا غفوری در فضای مجازی همچنان ادامه دارد و این موضوع از دنیای ورزش نیز بیرون رفته و به دنیای سینما ورود پیدا کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حمایت ها از حرکت وریا غفوری در فضای مجازی همچنان ادامه دارد و این موضوع از دنیای ورزش نیز بیرون رفته و به دنیای سینما ورود پیدا کرده است.

چندی پیش وریا غفوری ستاره آبی های پایتخت با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود به وضعیت معیشت مردم انتقاد و اعتراض کرده و از دکتر ظریف خواسته به مردم وانمود نکند که تحت فشار است این مردم هستند که با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند. او صریحا برای آقای ظریف نوشته بود: «آقای ظریف اینو بدونید که این شما نیستید که تحت فشارید در واقع این مردم معمولی هستند که تحت فشارند.»

این موضوع سبب شد تا موجی از حمایت ها از وریا غفوری در فضای مجازی صورت بگیرد. در ابتدا این حمایت‌ها در میان ستاره های فوتبال شکل گرفت ولی حالا به فضای هنر و سینما نیز کشیده شده است.

سوپراستار سینما هم از وریا غفوری حمایت کرد! + عکس

نوید محمدزاده، بازیگر محبوب و مطرح سینمای ایران نیز به حمایت از وریا غفوری پرداخته است. محمدزاده هم مانند غفوری کرد زبان است و با همان زبان کردی به تمجید از مدافع راست استقلال تهران پرداخته است.

110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی