استارت صعود در معاملات امروز بورس


صنعت بیمه -شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز بهمن ماه با رشد بیش از ۵۴۲ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۶۹۷ واحدی رسید.

صنعت بیمه -شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز بهمن ماه با رشد بیش از ۵۴۲ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۶۹۷ واحدی رسید.استارت صعود در معاملات امروز بورس
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز بهمن ماه افزایش بیش از ۵۴۲ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۶۹۷ واحدی رشد کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۳۴۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۵۱ ریال در بیش از ۱۰۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۵۷ واحد، شاخص بازار اول ۷۱۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۱۱۳ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۷۷ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۲۴ واحد افزایش و شاخص بازار دوم ۳۷۷ واحد کاهش را تجربه کرد.
نماد‌های پربیننده معاملات امروز سایپا، بانک ملت، بانک تجارت، بانک صادرات ایران، ماشین سازی اراک با روند مثبت و نماد تامین سرمایه لوتوس پارسیان و پالایش نفت اصفهان با روند منفی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس
شاخص فرابورس(آیفکس) نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۹ واحدی به پله ۱۹۴۷ واحدی رسید.
در بازار فرابورس نیز تعداد ۷۱۵ هزار و ۶۰۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۴۵۲ ریال در بیش ۱۸۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، بانک دی، پتروشیمی زاگرس، صنایع ماشین‌های اداری ایران با روند صعودی و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و ریل پرداز ریل با روند نزولی به کار خود پایان دادند.



منبع:میزان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران