آلبوم رد پا از آیدین علیانسب منتشر شد


آیدین علیانسب، تازه ترین اثر خود را در قالب آلبومی تحت عنوان رد پا منتشر کرده است که این اثر در قالب دو نوازی تار و تنبک و مشتمل بر 8 قطعه، ساخته و پرداخته شده است. نوشته آلبوم رد پا از آیدین علیانسب منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آلبوم رد پا از آیدین علیانسب منتشر شدآلبوم رد پا از آیدین علیانسب منتشر شدآلبوم رد پا، اثر تازه‌ آیدین علیانسب، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری کهن بانگ پارس منتشر شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آیدین علیانسب، آهنگساز و نوازنده تار، تازه ترین اثر خود را در قالب آلبومی تحت عنوان رد پا منتشر کرده است که این اثر در قالب دو نوازی تار و تنبک و مشتمل بر ۸ قطعه به عناوین «رد پا»، «آواز اصفهان، اوج کرشمه، نوروز صبا»، «شک و امید»، «بیات شیراز، شکسته، لیلی و مجنون»، «ترنم»، «توکاتا، شوشتری»، «افق» و «سرمه» ساخته و پرداخته شده است.

این، دومین اثر علیانسب پس از آلبوم سرگشته می باشد که در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی، با تکنوازی تار او و دونوازی تار و تنبک شایان یزدی زاده به اجرا در آمده است.

شایان ذکر است که آلبوم دو نوازی تار و تنبک رد پا از آیدین علیانسب، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری کهن بانگ پارس راهی بازار شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!