مشحون: نباید حدادی را از بسکتبال حذف کنیم


مشحون: نباید حدادی را از بسکتبال حذف کنیم

تهران- ایرنا- مدیر سابق تیم های ملی بسکتبال ایران گفت: حامد حدادی یکی از بازیکنان شناخته شده بسکتبال جهان است و نباید به دنبال حذف او از تیم ملی باشیم.

محمدرضا مشحون درباره حواشی کنار گذاشتن حامد حدادی از تیم ملی بسکتبال امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: حامد حدادی نه تنها ستاره بسکتبال ایران بلکه ستاره آسیا است و ما در پست پنج بازیکنی بهتر از او در قاره نداریم. به اعتقاد من شیوه رفتاری که با او در پیش گرفته اند مناسب نیست.
مدیر سابق تیم های ملی بیان کرد: حدادی بزرگترین و ارزشمندترین بسکتبالیست ایران و آسیا است و ما به جای استفاده مثبت از نام بزرگ این بازیکن، او را از تیم ملی حذف می کنیم.
وی افزود: شاید حدادی اشتباه کرده باشد اما مدیریت ما کجا می رود؟ نقش رئیس فدراسیون کجا می رود که به این همه حواشی ورود کند و کار مثبتی را انجام دهد. تمام انسان ها اشتباه می کنند اما مسئولان فدراسیون باید این اتفاق را به شکل بهتری مدیریت می کردند.
حامد حدادی پس از مصاحبه مسعود قاسمی مدیر تیم های ملی حاضر به شرکت در اردو تیم ملی نشد. پس از کش و قوس های فراوان در نهایت این بازیکن به حضور در تمرینات تیم ملی برای شرکت در دور ششم رقابت های انتخابی جام جهانی رضایت داد اما در تصمیمی جالب مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی با حضور این بازیکن مخالفت کرد.
ورزشی**ع-ح**9118**


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان