فرمولE مکزیک 2019؛ پیروزی دی گراسی با بدشانسی ورلاین


فرمول یک ایران – لوکاس دی گراسی پس از یک دوئل پایاپای با پاسکال ورلاین که مسابقه فرمول ای مکزیک را از رده پول پوزیشن آغاز کرده بود، در چند متر مانده به خط پایان، پیروزی چهارمین مسابقه فصل 2019 را از آن خود کرد. دی گراسی در دورهای پایانی مسابقه که در پیست هرموناس رودریگز برگزار شد، به شدت ورلاین را تحت فشار قرار داد تا بتواند از انرژی ذخیره شده اش...

فرمول یک ایران – لوکاس دی گراسی پس از یک دوئل پایاپای با پاسکال ورلاین که مسابقه فرمول ای مکزیک را از رده پول پوزیشن آغاز کرده بود، در چند متر مانده به خط پایان، پیروزی چهارمین مسابقه فصل 2019 را از آن خود کرد.

دی گراسی در دورهای پایانی مسابقه که در پیست هرموناس رودریگز برگزار شد، به شدت ورلاین را تحت فشار قرار داد تا بتواند از انرژی ذخیره شده اش به نحو احسن استفاده کند. ورلاین تا پیج انتهایی نیز توانست به خوبی از موقعیت خود دفاع کند اما در چند متر مانده به انتهای مسابقه، انرژی ماشین او به اتمام رسید و دی گراسی به شکل خطرناکی از سمت راست او و از کناره دیوار پیت از او سبقت گرفت تا با فاصله ی نصف ماشین، پیروز مسابقه مکزیک لقب گیرد.

فرمولE مکزیک 2019؛ پیروزی دی گراسی با بدشانسی ورلاینفرمولE مکزیک 2019؛ پیروزی دی گراسی با بدشانسی ورلاین پاسکال ورلاین – فرمولE مکزیک 2019

ورلاین برای بریدن پیج چهارم در دور پایانی مسابقه، پنج ثانیه پنالتی دریافت کرد و همین باعث شد تا فلیکس دا کاستا خود را در رده دوم جدول مسابقه ببیند. این پنالتی همچنین خود ورلاین را در رده ششم قرار داد اما ادواردو مورتارا را به سکو رساند.

تصادف شدید نلسون پیکه و ژان اریک ورن در همان ابتدای مسابقه باعث شد تا شاهد پرچم قرمز و توقف مسابقه باشیم. پس از تعلیق 30 دقیقه ای مسابقه، رقابت بین ورلاین، رولند و دی گراسی از سر گفته شد. رولند که قصد سبقت گیری با مود حمله را داشت، با اشتباه در پیج استادیوم، جایگاه دومی را تقدیم دی گراسی کرد و درست چند ثانیه بعدش با هم تیمی خود، سباستین بوئمی در شیکین پایانی برخورد کرد تا هر دو از مسابقه کنار روند.

فرمولE مکزیک 2019؛ پیروزی دی گراسی با بدشانسی ورلاینفرمولE مکزیک 2019؛ پیروزی دی گراسی با بدشانسی ورلاین ژان اریک ورن – فرمولE مکزیک 2019

فیلیپه ماسا که مسابقه را از رده سوم آغاز کرده بود، در جایگاه هشتم به کار خود پایان داد تا اولین امتیاز خود را در فرمول ای کسب کند. استافل وندورن و فیلیپه نصر نیز در دو رده ی انتهایی جدول قرار گرفتند.

جرومو دی آمبروزیو با 53 امتیاز در صدر جدول رده بندی 2019 قرار دارد و فلیکس دا کاستا و سم برد با 46 و 45 امتیاز در تعقیب او هستند.

مقصد بعدی فرمول ای، هنگ کنگ خواهد بود. (18و19 اسفند)

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید