امری: آرسنال با اوزیل و بدون اوزیل ممکن است ببازد


امری: آرسنال با اوزیل و بدون اوزیل ممکن است ببازد

اونای امری سرمربی آرسنال پس از باخت غیرمنتظره یک بر صفر مقابل باته بوریسوف بلاروس در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، از تصمیم خود برای نیمکت‌نشین کردن دوباره مسعود اوزیل دفاع کرد. او در پایان این مسابقه که آرسنال با اخراج الکساندر لاکازت آن را 10 نفره به پایان رساند، گفت: «تمام بازیکنان ما شرایط بازی کردن دارند. با آنهایی که در ترکیب بودند هم ما می‌توانستیم برنده شویم و حق‌مان هم بود که بازی را ببریم. هفته پیش ما با همین بازیکنان برنده شدیم و عملکردمان هم فرقی با بازی امشب‌مان نداشت. ما باید این بازی را می‌بردیم اما نتیجه نگرفتیم. حریف واقعاً سازمان یافته بازی می‌کرد. ما می‌توانیم با تمام بازیکنان‌مان برنده شویم یا بازنده باشیم.»

امری با وجود شکست تیمش ابراز اطمینان کرد که توپچی‌ها پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه امارات خواهند توانست شکست بازی رفت را جبران کنند. او ادامه داد: «این فقط بازی رفت بود. بازی برگشت در لندن است و به نظر من داستان آن متفاوت از این بازی خواهد بود. من به بازیکنانم اعتماد دارم. من به هواداران، به کارمان برای آماده‌سازی تیم و گرفتن نتیجه‌ای متفاوت برای بازی برگشت ایمان دارم. این نتیجه‌ای نبود که ما می‌خواستیم برای بازی رفت بگیریم. حق‌مان بیشتر از اینها بود اما حریف هم برای گرفتن این نتیجه کلی زحمت کشید. هفته آینده مطمئنا وضعیت فرق خواهد داشت.»

امری: آرسنال با اوزیل و بدون اوزیل ممکن است ببازد---

امری درباره اخراج لاکازت به خاطر ضربه آرنجش به بازیکن حریف هم گفت: «ما باید یاد بگیریم که چطور خشم و نارضایتی خود را از وضعیت موجود کنترل کنیم. اینکه لاکازت از بازی برگشت محروم شد خبر بدی است. ما باید هفته آینده بدون او بازی کنیم.»

شاگردان امری در حالی در بلاروس تن به شکست دادند که آمارها نشان می‌دهد این تیم در 6 مصاف اروپایی‌ اخیرش هر بار که در بازی رفت تن به شکست داده، در نهایت در همان مرحله حذف شده است. آخرین باری که آرسنال توانست شکست بازی رفت در یک تورنمنت اروپایی را جبران کند، به فصل 10-2009 مقابل پورتو برمی‌گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام