دانلود بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2018


دانلود بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2018

با دانلود بازی استراتژیک اندروید می‌توانید مهارت خود به عنوان یک فرمانده نظامی را محک بزنید! یک بازی استراتژیک برای گوشی اندرویدی می‌تواند شما را برای طولانی مدت سرگرم نگه دارد. در این مطلب به معرفی و دانلود بهترین بازی های استراتژیک اندروید خواهیم پرداخت. در تاریخچه انواع بازی‌ها از زمان‌های بسیار دور، استراتژیک جزو... نوشته دانلود بهترین بازی...

با دانلود بازی استراتژیک اندروید می‌توانید مهارت خود به عنوان یک فرمانده نظامی را محک بزنید! یک بازی استراتژیک برای گوشی اندرویدی می‌تواند شما را برای طولانی مدت سرگرم نگه دارد. در این مطلب به معرفی و دانلود بهترین بازی های استراتژیک اندروید خواهیم پرداخت.

در تاریخچه انواع بازی‌ها از زمان‌های بسیار دور، استراتژیک جزو قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین دسته‌بندی‌ها به شمار می‌رود. برخلاف تصوری که کاربران از بازی‌های قرار گرفته در این دسته‌بندی دارند، شطرنج، بازی‌های تخته‌ای و حتی بازی‌های کارتی نیز استراتژیک به شمار می‌روند. با این حال کاربران حین جستجوی بهترین بازی های استراتژیک اندروید بیشتر به موارد قرار گرفته در دسته‌بندی‌ نظامی تمایل دارند.

در این نوع بازی‌ها، داشتن برنامه‌ریزی، تفکر، خرد و حتی نیرنگ، رمز موفقیت است، به همین دلیل با دانلود و نصب بهترین بازی های استراتژیک اندروید علاوه بر سرگرم شدن، ذهن خود را نیز به چالش خواهید کشید. یکی از روش‌های ارزیابی میزان خلاقیت خود، دانلود و اجرای یک بازی استراتژیک برای گوشی اندرویدی است، چنان که در دنیای واقعی نیز بهترین ایده‌ها در شرایط بسیار سخت و حیاتی همچون زمان جنگ، به ذهن افراد خطور می‌کنند.

دانلود بهترین بازی های استراتژیک اندروید

در ادامه بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2018 را معرفی و دانلود خواهیم کرد. برخی استودیوهای بازی‌سازی به طور ویژه در زمینه توسعه این نوع بازی‌ها فعالیت دارند، به همین دلیل به جای تک تک محصولات، صفحه آن‌ها در گوگل پلی استور را معرفی خواهیم کرد که در بر دارنده تمام محصولاتشان است.

Age of Civilizations

دانلود بازی Age of Civilizations | قیمت: 2.14 دلار

دانلود بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2018

Age of Civilizations را می‌توان ترکیبی از یک بازی تخته‌ای و یک بازی استراتژیکی برای گوشی اندرویدی دانست. هدف کاربر در این بازی استراتژیکی اندروید، فتح کردن زمین‌های متعلق به دیگر تمدن‌ها است. در این مسیر مجبور به ورود به سناریوهای متفاوتی همچون جنگ جهانی اول و دوم خواهید شد. علاوه بر آن‌ها می‌توان با به راه انداختن جنگ‌های جدید و ایجاد سناریوهای تازه، به جمع ویران‌کننده‌های دنیا در طول تاریخ اضافه شد!

از جمله ویژگی‌های Age of Civilizations که سبب شده در دسته‌بندی خود، جزو بهترین بازی استراتژیک اندروید شناخته شود، در بر گرفتن 193 تمدن و همچنین 2 سیاره است. این بازی فوق‌العاده اعتیادآور بوده و پیچیدگی و دشواری در پیش بردن آن، کاربر را حقیقتا به چالش خواهد کشید. آخرین مزیت Age of Civilizations در مقایسه با سایر بهترین بازی های استراتژیک اندروید عدم نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای است. کافی است برای خرید برنامه، یک مرتبه 2.14 دلار پرداخت کنید.

Bloons TD 6

دانلود بازی Bloons TD 6 | قیمت: 4.99 دلار

در سری بازی‌های برج دفاعی، Bloons TD 6 جدیدترین نسخه به شمار می‌رود. در این نسخه نیز بسیاری از عناصر متعدد شماره‌های قبلی بازی دیده می‌شوند. Bloons TD 6 در حال حاضر جزو بهترین بازی های استراتژیک اندروید بوده و کاربر در آن در قالب یک سری میمون، می‌بایست با افراد خبیث مبارزه کند. در این بازی 19 برج، سه روش ارتقای اساسی به ازای هر برج و تعداد بسیار زیادی روش ارتقای معمولی وجود دارند.

Bloons TD 6 را می‌توان جزو بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین دانست. بازی از حالت‌های مختلفی تشکیل شده و درجه دشواری آن بسته به سطح بازی متفاوت است. Bloons TD 6 را می‌توان در کنار Defend the Cake بهترین بازی‌ استراتژیکی در قالب برج دفاعی قلمداد کرد. برای دوست‌داران بازی های استراتژیکی، Bloons TD 6 یکی از محبوب‌ترین عناوین شناخته می‌شود. استفاده از برنامه نیازمند پرداخت هزینه بوده و برای دستیابی به قابلیت‌های بیشتر نیز باید به پرداخت درون برنامه‌ای سر بزنید.

Card Thief

دانلود بازی Card Thief | قیمت: 1.99 دلار

در بین بهترین بازی های استراتژیک اندروید Card Thief را می‌توان یکی از منحصربه‌فردترین عناوین دانست، چرا که ترکیبی از یک بازی کارتی و یک بازی استراتژیک برای گوشی اندرویدی به شمار می‌رود. هدف کاربر، جابه‌جایی در اطراف بدون شناسایی شدن است.

برای جلوگیری از شناسایی شدن توسط نگهبانان و اتمام هر مرحله، ابزارهای مختلفی در اختیار داشته و می‌توانید خود را در جای مناسبی پنهان کنید. برای هر بازی، تنها دو الی سه دقیقه زمان دارید، به همین دلیل بدون داشتن استراتژی مناسب، راه به جایی نخواهید برد. دانلود و نصب برنامه رایگان است، اما برای باز کردن نسخه کامل با تمام قابلیت‌ها، باید 1.99 دلار پرداخت کنید.

Chess Free

دانلود بازی Chess Free | قیمت: 0.99 دلار

شطرنج، یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های استراتژیکی است. با وجود تعدد بازی‌های شطرنج توسعه یافته برای پلتفرم اندروید، Chess Free را به جرات می‌توان بهترین گزینه دانست. این بازی سه بعدی نبوده و گرافیک چندان چشم‌گیری ندارد، اما در عوض روی گیم پلی آن به شدت کار شده است. Chess Free به عنوان بهترین بازی استراتژیک اندروید در دسته‌بندی بازی‌‌های تخته‌ای، دارای 12 سطح دشواری مختلف درون دو حالت متفاوت است.

امکان ذخیره کردن بازی و بارگذاری مجدد آن، یادگیری شطرنج و انجام بازی به صورت دو نفره روی یک دستگاه از جمله ویژگی‌های Chess Free محسوب می‌شوند. یک بازی شطرنج به این کاملی در گوگل پلی استور به سختی پیدا می‌شود. پشتوانه این بازی، استفاده از موتور مخصوص شطرنج Treebeard Chess است. در بازی MSN Chess نیز از همین موتور استفاده شده است. دانلود، نصب و استفاده از برنامه کاملا رایگان بوده و خبری از پرداخت درون برنامه‌ای نیست. تنها برای خلاص شدن از شر تبلیغات می‌توانید 0.99 دلار پرداخت کرده و نسخه پرو برنامه را خریداری کنید.

The Escapists

دانلود بازی The Escapists | قیمت: 6.49 دلار

فرار از زندان می‌تواند ایده‌ای فوق‌العاده برای توسعه یک بازی استراتژیک برای گوشی اندرویدی باشد! در بازی The Escapists راه‌های مختلفی برای فرار از زندان وجود دارد؛ می‌توان به حفاری در زمین سلول خود پرداخت، لباس یک نگهبان زندان را پوشید یا با کمی خلاقیت، از روشی دیگر برای رسیدن به آزادی استفاده کرد.

کاربر باید صبور باشد و با زندگی در زندان تا یافتن روشی مناسب برای فرار کردن، خو بگیرد. حین فرار باید از رویت شدن جلوگیری کرد. برای جلوگیری از لو رفتن ابزارهای غیر قانونی که برای فرار از زندان مورد استفاده قرار می‌دهید، باید آن‌ها را در جایی مخفی کنید. برخلاف گرافیک ساده بازی، The Escapists به شدت پیچیده و حرفه‌ای بوده و جزو بهترین بازی های استراتژیک اندروید شناخته می‌شود. شش سناریو در داستان بازی وجود داشته و توسعه‌دهنده به تازگی نیز ویژگی‌هایی به آن افزوده است.

Ironhide Game Studio Games

مشاهده صفحه Ironhide Game Studio در گوگل پلی

چند مورد از بهترین بازی های استراتژیک اندروید به دست شرکت Ironhide توسعه یافته‌اند. به عنوان برخی محصولات محبوب این استودیو می‌توان به سری بازی‌های Kingdom Rush و همچنین Iron Marines اشاره کرد. ویدیوی بازی Iron Marines در بالا قابل مشاهده است. هر سه بازی سری Kingdom Rush به علاوه Iron Marines جزو بهترین بازی های استراتژیک اندروید کنونی به شمار می‌روند.

این بازی‌ها از مراحل مختلفی تشکیل شده و درونشان باید با گستره‌ای از افراد و شخصیت‌های خبیث به مبارزه پرداخت. تعدد برج‌های دفاعی سبب شده دست کاربر به منظور پیاده‌سازی استراتژی‌های جنگی مورد نظرش باز باشد. برخی بازی‌های Ironhide Game Studio رایگان بوده و برخی دیگر نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای هستند. قیمت محصولات این استودیو بین 0.99 دلار تا 4.99 دلار متغیر است.

Kairosoft Co Games

مشاهده صفحه

برخلاف استودیوی قبلی، استودیوی بازی‌سازی Kairosoft تعداد بسیار زیادی بازی استراتژیکی برای موبایل توسعه داده است و برخی از آن‌ها در زمره بهترین بازی های استراتژیک اندروید شناخته می‌شوند. به عنوان برخی از عناوین محبوب می‌توان به Game Dev Story ،Ninja Village ،Anime Studio Story و Grand Prix Story اشاره کرد. برخی از این بازی‌ها از چند نسخه تشکیل شده و به منظور استفاده از ورژن پرو آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید.

بازی‌های ساخت استودیوی Kairosoft در عین چالش برانگیز بودن، خیلی دشوار نیستند. می‌توان با نصب چند بازی استراتژیک برای گوشی اندرویدی از این مجموعه در کنار هم، روزانه چند ساعت خود را سرگرم نگه داشت. پیشنهاد می‌کنیم با دو بازی Game Dev Story و Ninja Village کار را شروع کنید. ویدیوی بالای به بازی Ninja Village مربوط می‌شود.

Machines at War 3

دانلود بازی Machines at War 3 | قیمت: 6.99 دلار

برای کاربرانی که از میان بهترین بازی های استراتژیک اندروید به دنبال یک بازی دارای سبک نظامی مدرن هستند، Machines at War 3 می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. در این بازی می‌بایست افراد بد را نابود کرده و برخی دانشمندان را نجات بدهید. بازی بر اساس یک داستان جلو رفته و از 21 مرحله تشکیل می‌شود. وجود 130 نوع فناوری و ابزار جنگی، نقشه‌های مختلف و امکان اجرای بازی به صورت چند نفره از جمله قابلیت‌های Machines at War 3 به شمار می‌روند.

اگر دوست دارید با کمی جنگ و خونریزی، کمی اعصابتان را آرام کنید، می‌توانید خارج از مراحل اصلی بازی، در یک حالت جنگ بی‌پایان، تا می‌توانید بر سر دشمنان بمب و موشک فرود آورید. در بین بهترین بازی های استراتژیک اندروید با سبک جنگ نوین، Machines at War 3 جزو معدود گزینه‌های پیش رو است. برای خرید آن باید فقط یک مرتبه 6.99 دلار پرداخت کنید.

Motorsport Manager Mobile 3

دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 3 | قیمت: 3.99 دلار

در بین بهترین بازی های استراتژیک اندروید Motorsport Manager Mobile 3 جزو جدیدترین‌ها محسوب می‌شود. در این بازی باید تیم منحصربه‌فرد خود را از ابتدا بسازید. این کار منوط به بستن قرارداد با راننده‌ها، مکانیک‌های خودرو و خرید به‌روزترین ابزار ساخت اتومبیل است. هدف از این همه هزینه، کسب موفقیت در مسابقات است.

محدودیت‌هایی همچون تغییر شرایط جوی وجود دارند که رقابت را دشوار می‌کنند، اما کاربر باید با آن‌ها خو بگیرد. از بین بهترین بازی های استراتژیک اندروید Motorsport Manager Mobile 3 را می‌توان جزو معدود عناوینی دانست با دسته‌بندی ماشین‌سواری ادغام شده است.

Out There: Ω Edition

دانلود بازی Out There: Ω Edition | قیمت: 3.99 دلار

در میان بهترین بازی های استراتژیک اندروید موجود، Out There: Ω Edition جزو دشوارترین‌ها است. هدف بازی، سالم نگه داشتن کاراکتر و نجات دادن آن در فضای گسترده کیهان است. زنده ماندن منوط به مدیریت عناصر و عوامل مختلفی همچون سطح اکسیژن و سایر منابع محدود است، چرا که برای به پایان رساندن سفر به آن‌ها نیاز دارید.

در طول بازی به موجوداتی فضایی دارای اشکال مختلف برخورد خواهید کرد و ممکن است در مبارزه با آن‌ها، کشتی فضایی‌تان دچار آسیب شود. در این شرایط چاره‌ای به جز تعمیر کردن آن نخواهید داشت.

Plague Inc

دانلود بازی Plague Inc | قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

Plague Inc یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های استراتژیک اندروید از ابتدای توسعه آن است. برخلاف چندین بازی استراتژیک برای گوشی اندرویدی که تاکنون دیده‌ایم، در اینجا هدف، مبارزه با نیروهای پلید نیست، چرا که قرار است خودتان نقشه‌ای شوم را پیش ببرید! هدف بازی، بیمار کردن کل ساکنان کره زمین است. برای رسیدن به این هدف، باید یک بیماری مهلک و واگیردار توسعه داده و سپس در سطحی وسیع پخش کنید.

کاربر 12 میکروب و ویروس بیماری‌زای مختلف در اختیار داشته و می‌تواند به وسیله ذخیره کردن پیشرفت‌هایش، در هر زمان دیگر آزمایش‌هایش را ادامه بدهد. گیم پلی بازی استراتژیک اندرویدی Plague Inc کمی پیچیده است. قدمت این بازی سبب شده با گذر زمان، امکانات زیادی به آن افزوده شود، به همین دلیل در مقایسه با نسخه‌های اولین، اکنون کوله‌باری از قابلیت‌های مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

Pocket City

دانلود بازی Pocket City | قیمت: 3.99 دلار

Pocket City همه کاربران را به یاد بازی Sim City می‌اندازد. Pocket City به لطف عناصر بسیار زیادی که برای ساخت یک شهر کامل در اختیار کاربر قرار می‌دهد، جزو بهترین بازی های استراتژیک اندروید شناخته می‌شود. مدیریت همه چیز در این شهر همچون جریان پول در گردش، ترافیک خودروها، میزان و رضایت ساکنان شهر از زندگی و بسیاری از موارد دیگر در دستان شما قرار دارد.

می‌توانید برای سرگرم کردن خود، اتفاقاتی جالب یا وحشتناک را در سطحی وسیع خلق کنید. این بازی به صورت آفلاین نیز بدون مشکل اجرا شده و برخلاف تصور، گیم پلی ساده‌ای دارد. پیشرفت کاربر در فضای ابری ذخیره خواهد شد، پس نگرانی بابت از دست رفتن زحمات بعد از ریست فکتوری کردن یا تعویض گوشی وجود ندارد. در نسخه رایگان این بازی استراتژیک برای گوشی اندرویدی مجبور به تماشای تبلیغات هستید.

Rusted Warfare

دانلود بازی Rusted Warfare | قیمت: 1.99 دلار

این بازی دارای سبکی قدیمی است، اما چیزی از سایر بهترین بازی های استراتژیک اندروید کم ندارد. در Rusted Warfare تنها با یک مرتبه پرداخت هزینه، از برداخت‌های درون برنامه‌ای و انجام اعمال متفرقه برای کسب سکه بی‌نیاز شده و فقط روی هدفتان تمرکز خواهید کرد. هدف کاربر، استفاده از واحدهای نظامی مختلف و ابزارآلات دفاعی گوناگون برای شکست دشمنان و محافظت از مناطق تحت اختیار خود است.

Rusted Warfare از حالت چند نفره به صورت آنلاین و آفلاین پشتیبانی کرده و امکان اجرای بازی با استفاده از ماوس و کیبورد در آن وجود دارد. به جز گرافیک سطح پایین و رترو استایل Rusted Warfare نمی‌توان از نظر قابلیت‌های یک بازی استراتژیک ایراد دیگری به آن گرفت.

Supercell Games

مشاهده صفحه Supercell Games در گوگل پلی

احتمالا از ابتدا، در لیست بهترین بازی های استراتژیک اندروید به دنبال نامی از کلش آف کلنز و همچنین کلش رویال بوده‌اید. شرکت Supercell را باید سازنده سه مورد از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیکی موبایل تا امروز دانست. این سه بازی به ترتیب کلش آف کلنز، کلش رویال و بوم بیچ هستند.

در بازی کلش‌ آف کلنز و بوم بیچ، بیشتر نیازمند داشتن دیدگاهی نظامی هستید، چرا که باید پایگاه خود را تاسیس کرده و از آن در برابر حمله دیگر کاربران محافظت کنید. به عنوان یک فرمانده باید بتوانید استراتژی‌های مناسب و نیروهایی توانمند برای حمله داشته باشد. فقدان هر یک از آن‌ها، سبب شکست در حمله به پایگاه‌های دیگر کاربران خواهد شد.

کلش رویال را شاید بتوان شبیه به بازی‌های کارتی دانست. از جمله دلایل محبوبیت این بازی‌ها، امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین است. هر گروه از دوستان می‌توانند با یکدیگر، یک قبیله (کلن) درست کرده و به جنگ دیگر قبایل بروند. دانلود و نصب بازی‌های استودیوی Supercell رایگان است، اما در صورت اعتیاد پیدا کردن به آن‌ها، بعید نیست هر هفته چند ده دلار برای خرید جم به منظور سرعت دادن به فرآیند پیشرفت خود هزینه کنید!

Vainglory

دانلود Vainglory | قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

در دسته‌بندی MOBA (میدان جنگ چند نفره آنلاین) به جرات می‌توان Vainglory را محبوب‌ترین بازی برای پلتفرم اندروید دانست. رقابت‌های آن حداکثر بیست دقیقه‌ای بوده و به صورت آنلاین بین کاربران مختلف صورت می‌گیرند. در این بازی می‌توانید بدون محدودیت، هر چقدر که دوست دارید با دیگران به مبارزه بپردازید. طرفداران این دسته از بازی‌ها همچون دوتا، با اطلاع از نرخ 60 فریم بر ثانیه‌ای گیم پلی Vainglory، بیش از پیش به دانلود و نصب آن مشتاق خواهند شد.

در ابتدای بازی تنها به چند قهرمان (هیرو) دسترسی دارید. با بازی بیشتر و کسب موفقیت‌های بیشتر، قهرمان‌های قدرتمندتری در اختیارتان قرار خواهند گرفت. می‌توان ظاهر هر کاراکتر را به دلخواه تغییر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی