باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2


باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت فروش فیلم‌ها در باکس آفیس در دومین هفته ماه فوریه حاکی از برآورده نشدن انتظارات از فروش فیلم‌ The LEGO MOVIE 2 است. به نظر می آید باکس آفیس امسال به این زودی قصد جذاب شدن ندارد. برنده ی باکس آفیس ماه ژانویه فیلم Glass بود که هنوز هم در باکس آفیس داخلی به فروش 100 میلیون دلاری نرسیده است. اما قرار بود  «فیلم لگو 2:...

آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت فروش فیلم‌ها در باکس آفیس در دومین هفته ماه فوریه حاکی از برآورده نشدن انتظارات از فروش فیلم‌ The LEGO MOVIE 2 است.

به نظر می آید باکس آفیس امسال به این زودی قصد جذاب شدن ندارد. برنده ی باکس آفیس ماه ژانویه فیلم Glass بود که هنوز هم در باکس آفیس داخلی به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری نرسیده است. اما قرار بود «فیلم لگو ۲: بخش دوم» (The LEGO Movie 2: The Second Part ) به عنوان اولین فیلم فرنچایزی امسال، تعادل را به باکس آفیس برگرداند.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

انیمیشن «فیلم لگو ۲: بخش دوم» (The LEGO Movie 2: The Second Part) که از تاریخ 8 فوریه 2019 (19 بهمن 1397) اکرانش را به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده است، بعد از گذشت دو روز موفق شد به فروشی 8 میلیون دلاری دست پیدا کند و به این ترتیب، رتبه ی نخست جدول فروش هفتگی را از آن خود کند.

این فیلم به کارگردانی «مایک میچل» (Mike Mitchell) و با بودجه ای 99 میلیون دلاری ساخته شده است و به عنوان دنباله ی انیمیشن «فیلم لگو» (The Lego Movie)، محصول سال 2014، در نظر گرفته شده است. قسمت اول این فیلم به کارگردانی «فیل لورد» (Phil Lord ) و «کریستوفر میلر» (Christopher Miller) ساخته شد که در مجموع موفق شد 469 میلیون دلار فروش در گیشه داشته باشد.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

استدیو پارامونت با انتشار فیلم کمدی بزرگسال What Women Want توانسته رتبه دوم جدول را در اولین هفته انتشار خود تصاحب کند. این فیلم با حضور در 2912 سالن سینمایی، مطابق انتظارات، افتتاحیه را با 19 میلیون دلار یه پایان برد.
فیلم What Women Want با دریافت نقدهای بسیار منفی، در جلب نظر منتقدان و تماشاگران بسیار ناامیدکننده عمل کرده است. این فیلم از دو مرجع Metacritic و Rotten Tomatoes به ترتیب امتیازات 51 و 47 و از مخاطبان سایت IMDb نمره بسیار ضعیف 3.6 را دریافت کرده است. انتظار می‌رود این فیلم در مجموع 53 میلیون دلار کسب کند که به نسبت بودجه 20 میلیون دلاری‌اش رقم قابل قبولی به حساب می‌آید.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

در رتبه سوم فیلم تازه اکران شده Cold Pursuit قرار دارد که با ثبت رقم فروش افتتاحیه‌ی 10.8 میلیون دلار در 2630 سالن نمایش، کمی بیشتر از سطح انتظارات ظاهر شده است. 58 درصد تماشاگران این فیلم مرد بوده‌ و 79 درصد آنها بالای 25 سال سن داشته‌اند. در هفته‌های پیش رو، انتظار می‌رود که فروش داخلی این فیلم به 30 میلیون دلار برسد.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

این هفته در رتبه چهارم جدول باکس آفیس، فیلم The Upside جا خوش کرده است. این فیلم که هم‌چنان فروش راضی‌کننده‌ی خود را ادامه می‌دهد، فقط 17 درصد نسبت به هفته گذشته افت فروش داشته و در حدود 7.2 میلیون دلار به مجموع خود اضافه کرده‌است. فروش داخلی این فیلم این هفته به 85.8 میلیون دلار رسید و راه چندانی تا رسیدن به فروش داخلی 100 میلیون دلاری ندارد. در بازارهای جهانی هم این هفته فیلم The Upside حدوداً 8.9 میلیون دلار به دست آورده بود تا فروش جهانی این فیلم به 94.7 میلیون دلار برسد.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

فیلم جدید استدیو یونیورسال یعنی Glass هم پس از سه هفته صدرنشینی، این هفته بالاخره در رتبه پنجم قرار گرفته است. فیلم Glass این هفته در سینماهای آمریکا 5.8 میلیون دلار دیگر فروخت تا فروش داخلی آن به رقم 98.4 میلیون دلار برسد. در بازارهای جهانی هم این فیلم 6.6 میلیون دلار دیگر به دست آورد و مجموع فروش سراسری را به 221 میلیون دلار رساند.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

خارج از پنج فیلم برتر، در رتبه ششم فیلم تازه اکران شده The Prodigy قرار دارد. این فیلم که در ژانر وحشت به تولید رسیده، با اکران در 2530 سالن، در هفته‌ی افتتاحیه به فروش 6 میلیون دلاری دست یافت. اگرچه این فروش کم‌تر از مقدار 7 الی 9 میلیون دلاری‌ای است که استدیو سازنده پیش‌بینی می‌کرد، اما با توجه به بودجه 6 میلیون دلاریِ فیلم، همین مقدار فروش نیز راضی‌کننده به‌نظر می‌رسد. این فیلم در جلب توجه مخاطبین موفق نبوده و با توجه به نظرات منفی تماشگران بعید است که برای مدت زیادی در جمه ده فیلم برتر جدول فروش باقی بماند. طبق آمار سایت CinemaScore، حدود 54 درصد تماشاگران این فیلم مرد و 61 درصد بیش‌تر از 25 سال سن داشته‌اند.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

در ادامه جدول فروش، در رتبه هفتم اما فیلم اسکاری Green Book، این هفته با اضافه کردن 3.56 میلیون دلار به فروش داخلی خود، به مجموع فروش 61.5 میلیون دلار دست پیدا کرد؛ این در حالی است که فیلم با فروش 11.4 میلیون دلار در بازارهای جهانی، فروش کلی‌اش را به 106 میلیون دلار رسانده است.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

در جایگاه هشتم جدول فیلم Aquaman قرار گرفته است. این فیلم که هم اکنون در 2202 سالن سینما در حال اکران است، توانسته در آخر این هفته 3.2 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به 328.4 میلیون دلار برساند. این فیلم در خارج از خاک نیز توانسته در این هفته 27.9 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش جهانی خود را به رقم فوق العاده 1.02 میلیارد دلار برساند. بیشترین فروش این فیلم در کشور چین بوده است.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

در رتبه نهم جدول باکس آفیس این هفته فیلم سینمایی Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار گرفته است. این انیمیشن که هم اکنون در 1729 سالن سینما در حال اکران است، توانسته 3 میلیون دلار دیگر در آمریکای شمالی بفروشد و مجموع فروش خود را به رقم 328.4 میلیون دلار برساند. با توجه به بودجه ساخت 90 میلیون دلاری، فیلم مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی تا به الان فروش فوق العاده ای داشته است. این فیلم که به تازگی جایزه گلدن گلوب را برده است در سرتاسر جهان 300 میلیون دلار فروخته است.
شمیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، لیو شرایبر در نقش ویلسون فیسک (کینگ‌پین)، ماهرشالا علی در نقش آرون دیویس (عموی مایلز-پراولر)، برایان تایری هنری در نقش جفرسون دیویس (پدر مایلز)، جیک جانسون در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، لورین ولز در نقش ریو مورالز (مادر مایلز)، نیکلاس کیج در نقش «مرد عنکبوتی نوآر» (Spider-Man Noir)، کیمیکو گلن در نقش SPDR (پنی پارکر)، جان مولانی در نقش اسپایدر-هم (پیتر بنجامین پارکر) و لی‌لی تاملین در نقش زن عمو می، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

فیلم Miss Bala سونی رده دهم را از آن خود کرده و 2.7 میلیون دلار از مجموع 2203 سینما اکران شده، فروخت. این فیلم با نمره منفی 41 در Metacritic و امتیاز 27 درصد راتن تومیتوز روی پرده نقره‌ای رفت و هنوز جای امیتاز CinemaScore فیلم در توییتر خالی است. با توجه به امتیاز راتن تومیتوز، 61 درصد گفتند این فیلم را دوست داشتند، در حالیکه امتیاز IMDb چیز دیگری می‌گوید و امیتاز 4.9 از 10 به فیلم داده شده است. مخاطبین فیلم در آخر این هفته 54 درصد مرد و 66 درصد زن 25 سال به بالا بوده‌اند.

لیست 10 اثر پرفروش باکس آفیس آخر هفته:

باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
باکس آفیس: عملکرد ضعیف فیلم صدرنشین The Lego movie 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کمک نظامی جدید واشنگتن در راه کی‌یف