توضیحات عادل فردوسی پور در مورد کلیپ حمید سوریان در نود + فیلم


عادل فردوسی پور در مورد کلیپ مقایسه شکست تیم ملی فوتبال ایران از ژاپن در جام ملت های آسیا 2019 و باخت حمید سوریان از حریف ژاپنی که هفته پیش در برنامه نود پخش کرده بودند توضیح داد . هفته پیش با پخش کلیپی در مورد تیم ملی فوتبال ایران که در نهایت با صحنه... نوشته توضیحات عادل فردوسی پور در مورد کلیپ حمید سوریان در نود + فیلم اولین بار در اولی ها....

عادل فردوسی پور در مورد کلیپ مقایسه شکست تیم ملی فوتبال ایران از ژاپن در جام ملت های آسیا 2019 و باخت حمید سوریان از حریف ژاپنی که هفته پیش در برنامه نود پخش کرده بودند توضیح داد .

هفته پیش با پخش کلیپی در مورد تیم ملی فوتبال ایران که در نهایت با صحنه هایی از باخت حمید سوریان همراه شده بود از برنامه نود پخش شد که با واکنش کشتی گیران همراه شد .

عادل فردوسی پور که در همان هفته گذشته پس از انتقادات کشتی گیران از حمید سوریان دلجویی کرده و اصل ماجرا را برای وی توضیح داده بود این هفته نیز در برنامه نود توضیحاتی را در مورد این کلیپ و حضور حمید سوریان در این کلیپ داد .

در زیر فیلم توضیحات عادل فردوسی پور در مورد کلیپ حمید سوریان را مشاهده میفرمایید :

جهت دانلود کلیپ توضیحات عادل فردوسی پور بر روی عکس زیر کلیک کنید :

توضیحات عادل فردوسی پور در مورد کلیپ حمید سوریان در نود + فیلمتوضیحات عادل فردوسی پور در مورد کلیپ حمید سوریان در نود + فیلم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد