یک مقام مسوول در سپاه:ولایت فقیه مصونیت بخش کشور است


یک مقام مسوول در سپاه:ولایت فقیه مصونیت بخش کشور است

بوشهر -ایرنا - نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: ولایت فقیه موجب مصونیت کشور است وهر قلم ، بیان ، حرکت و اقدامی که در جهت تضعیف ولی فقیه صورت گیرد گامی برای تضعیف نظام است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالنبی صداقت در آیین پایانی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مصلای کنگان افزود:زنان و مردان بصیر و انقلابی با پشتیبانی از ولی فقیه زمان توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و امروز نیز اطاعت از ولی فقیه مایه بقا و دوام نظام دینی شده است.
وی وحدت را رمز و راز پیروزی انقلاب و تداوم نهضت دانست و یادآورشد : امروز شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی و هر کسی که خلاف وحدت حرکت کند مزدور دشمن است.
صداقت افزود: همبستگی فرق اسلامی ، قومیت ها ، احزاب و طیف های سیاسی ضرورت امروز کشور است.
نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: ملت ولایی ایران با بصیرت و آگاهی و با صبر و استقامت این راه را ادامه می دهند و به فضل الهی انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی مصلح و منجی کل امام زمان(عج) متصل خواهد شد.
وی افزود: انقلاب اسلامی در قرن معاصر انقلابی با حاکمیت و محوریت دین به عنوان نسخه نجات بخش امت هاست و جمهوری اسلامی ایران سرآغاز حکومت الله بر جهان است.
فرماندار کنگان نیز گفت: خروش میلیونی ملت بزرگ ایران در 22 بهمن و در جشن 40 سالگی انقلاب نمایشی از وحدت ، اقتدار و عزت ایران اسلامی است.
فتح الله نوروزی افزود: چهل سالگی انقلاب فصل بالندگی ملی و موسم یاس و ناامیدی دشمن است.
وی بیان کرد: در دهه فجر امسال بیش از 47 پروژه در این شهرستان با اعتبار افزون بر 131 میلیارد تومان افتتاح یا اجرایی شد.
رییس ستاد دهه فجر شهرستان کنگان اظهارکرد: افتتاح بیش از 40 کلاس درس ، 40 مسکن مددجویی ، 40 جهیزیه جهت ازدواج آسان زوج های کم بضاعت ، تقدیر از 40 جوان برتر و برگزاری برنامه فرهنگی در 40 مسجد از مهمترین برنامه های امسال در دهه فجر بود.
وی با مقایسه خدمات انقلاب اسلامی در 4 دهه گذشته با قبل از انقلاب گفت: قبل از انقلاب فقط یک نیروگاه دیزلی و 3 ترانس برق در شهرستان کنگان وجود داشت در حالی که امروز و در 40 سالگی انقلاب 4 ایستگاه برق و تعداد ترانس های برق قریب 1100 ترانس رسیده است.
نوروزی افزود: در حالی که قبل انقلاب هیچ نقطه ای از شهرستان گاز نداشته است امروز تمام شهرها بصورت 100 درصد و 98 روستاها از نعمت گاز برخورداراند.
مردم شهید پرور کنگان با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و طی مسیر اداره ورزش به طرف تقاطع دارایی و اجتماع در مصلای کنگان 22 بهمن بیاد ماندنی را خلق کردند.
7208/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !