خواندن ذهن کاری نیست که تنها از عهده روانشناسان بر بیاید. ارچه این نفوس تخصص لازم برای اعمال اینکار را دارند اما سایر کسان نیز می‌توانند این مطلب را به خوبی یاد بگیرند. در ادامه در مطلب سبک زندگی در مورد چگونه ذهن دیگران را بخوانیم بیشتر صحبت می کنیم.

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم

قبل از اینکه به شما نشان دهیم چگونه می‌توان ذهن نفوس را خواند، باید بدانید که داده ها پس پایه برای مطالعه کردن و نوشتن ذهن افراد بسیار مهم است.زمانی که دانش و علم روانشناسی چیز در این فرایند را درک کردید، دانا خواهید شد که احراز به آن برای هر فردی که مصمم به تعلیمی روش‌های جدید است بیش ساده خواهد بود. بازهم ترفندها و نکاتی برای تلاوت ذهن کسان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز کاربرد کرد. این ترفندها زمانی مفیدتر خواهد بود که نیت و برون پشت کتابت فرا ذهن را بدانید.

چگونه ذهن را بخوانیم؟

حتما از خودتان می‌پرسید چرا کسی می‌تواند قرائت تلاوت کردن ذهن اشخاص را یاد بگیرند؟ پاسخ به این سوال علاوه ساده است. حسب معمول هر فردی قدرت ادا اینکار را دارد. باآنکه اغلب فرضیات ما در این مورد خطیئه است اما این بدین معنا نیست که فرآیند کتابت فرا ذهن با شکست قبال می‌شود.

ما می‌توانیم افکار و احساسات افرادی که با آن‌ها سروکار داریم را به شمایل بکشیم. ما اکثر حال واکنش‌های خود را بر روی چیزی که فکر می‌کنیم آن‌ها به کاربستن خواهند داد متمرکز می‌کنیم به جای اینکه بر روی چیزهایی که به ما می‌گویند تمرکز داشته باشیم. ما اغلب به اوضاع صورت و زبان بدن این نفوس نگاه می‌کنیم و به خلوص حدس می‌زنیم که نژند و شاد هستند، بیمارند، سردماغ هستند یا شوریده و پریشان خاطر اند.

حالا فکر کنید یک نفر ستاره خوبی باشد و بتواند احساسات خود را پنهان کند. در این ابزار که سرنخ‌های بصری و احساسی در صورت فرد وجود ندارد چه جور می‌توان ذهن فرد را خواند؟

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم

مهارت های مورد نیاز برای ذهن خوانی:

واقعیت این است که برای مطالعه کردن و نوشتن ذهن اشخاص دیگر و همان ها نیاز به داشتن مهارت‌های مازاد یدکی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید انگیزه ای برای تدریس و خواست و امل برای درک آلات نفوس است. واضح است که قبل از احراز به این مهارت، باید کمی تمرین کنید. اما لازم نیست یک گوی بلورین، کارت‌های خصوصی یا لباس‌های عجیب و غریب داشته باشید. شما باید بتوانید ذهن خود را از کلیه حواس پرتی‌های موجود خالی کنید.

برای برخی از افراد عمران ترقی این مهارت به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. ممکن است بخواهید در کلاسهای یوگا شرکت کنید تا قدرت تمرکز بر روی کارهای خود را به دست آورید.اینکار نه تنها به شما کمک می‌کند بر روی ذهن و انرژی خود تمرکز داشته باشید بلکه نرمش پذیری خوبی در بندگی شما قرار می‌دهد.

نکاتی برای نفوس مبتدی:اگر دوست دارید ذهن دیگران را بخوانید، می‌توانید برای آغاز کار ترفندها و نکاتی را بنابرین کنید. این ترفندها توسط کیران بهارا روانشناس نامی و بی نام رفاه و خرابی داده شده بود. مشتریان بهارا شامل مشهورترین و ثروتمندترین چهره‌های متمایز شده در حوزه لعب و نمایش‌های تجاری هستند.

شما باید این نکات را در دودمان یا در میان محارم و بیگانگان خود آزمون کنید. ممکن است بعد از آغاز آروین مخبر تبعات سریعی شوید اما به کاربستن آن به زمان اضافی نیاز خواهد داشت.

چگونه ذهن دیگران را بخوانیم

روح خود را باز کنید:علاوه بر پاک کردن ذهن از تمامی افکار تزاحم و استرس‌ها، شما باید قدرت خود را به روی اشخاص و احتمالاتی که در اطرافتان وجود دارد باز کنید. در مورد هیچ چیزی فکر نکنید. باید در زمان حال حضور داشته باشید. ذهن و روح شما باید با انرژی دریافتی از کسان و حواشی غرق شود.

تمرینات یوگا یک روش آموزشی عالی برای ادا اینکار است. شما می‌توانید آن را در منزل و در یک اتاق آرام نیز محک کنید. زمانی که می‌خواهید بر روی افکار و کارمایه حال خود تمرکز کنید امان شوید که کسی در اتاق حضور ندارد.

دیدن و ندیدن:

چند لحظه از زمان خود را برای دیدن فردی که در نزدیکی شما غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده است صرف کنید. یک تصویر لحظه‌ای و ذهنی از اسکلت پیکره بندی صورت ، موها، چشم‌ها، ژست ، زبان بدن و سایر جزییات آن‌ها بگیرید.

هر چیز دیگری که در حواشی این فرد وجود دارد را نظاره کنید:

باید یک ستون ذهنی داشته باشید که هدف پرتاب های شی در هر شخص را با سایر چیزهایی که لمحه به او نیست جدا می‌کند. فرد را از صندلی که بر روی آن غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده است یا دیواری که به آن لم داده است جدا کنید. تمامی این موردها باید به یک روش خاص صورتگری شود براین اساس می‌توانید توان که در جوانب شما ایجاد می‌شود را درک کنید.

بر روی فرد تمرکز کنید

خوب حالا تمرکز خود را به صورت فرد ویژه تعلق دهید. به صورت پرپیچ به چشم‌های فرد به مدت ۱۵ لحظه نگاه کنید. سعی کنید به صورت آزگار مدت به چشم طرف روبه رو زل نزنید. در غیر اینصورت انرژی دریافتی از فرد مختل می‌شود و فرد روبه رو درک صلح نخواهد داشت.