تیم فوتسال شاهین کرمانشاه مقابل نفت امیدیه پیروز شد


تیم فوتسال شاهین کرمانشاه مقابل نفت امیدیه پیروز شد

کرمانشاه- ایرنا- در دیدار رفت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، تیم شاهین کرمانشاه مقابل حریف خوزستانی خود نفت امیدیه به یک برد ارزشمند دست یافت و توانست حریف خود را با حساب '3 بر یک' شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتسال شاهین و نفت عصر امروز (پنجشنبه) در سرسرای قمربنی هاشم شهر کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.
در این دیدار، وحید نادری در نیمه اول و حامد ایمانی و حمیدرضا سلیمانی در نیمه دوم برای شاهین کرمانشاه گلزنی کردند و تنها گل تیم نفت امیدیه هم در نیمه دوم زده شد.
تیم شاهین با این پیروزی ارشمند که مقابل چشمان حدود یک هزار تماشاگر بدست آمد، گام بلندی برای صعود به لیگ برتر برداشت.
دیدار برگشت تیم های شاهین و نفت روز پنجشنبه آینده ( 25 بهمن) در امیدیه برگزار و پیروز 2 دیدار رفت و برگشت به رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور صعود می کند.

** تیم شاهین لیاقت لیگ برتری شدن را دارد
سرمربی تیم شاهین کرمانشاه پس از پیروزی مقابل نفت امیدیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ما با پیروزی در این مسابقه و عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان دادند ثابت کردند که لیاقت صعود به لیگ برتر را دارد.
منصور مولایی افزود: در طول مسابقه بازیکنان ما خستگی ناپذیر در زمین تلاش می کردند و در اکثر دقایق نیز صاحب توپ بودند که نتیجه آن زدن یک گل در نیمه اول و 2 گل در نیمه دوم بود.
وی ادامه داد: تیم ما روی یک لحظه غفلت و به دنبال اعتراض به داور مسابقه از حریف گل خورد که اگر این اتفاق نمی افتاد با خیالی بسیار آسوده تر به دیدار برگشت و نیمه دوم این فینال فکر می کردیم.
سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه یادآوری کرد: با این حال بسیار خوشحالم که توانستیم نتیجه لازم را بگیریم و در آستانه صعود به لیگ برتر باشیم، اتفاقی که اگر رخ دهد می تواند باعث توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر ورزش کرمانشاه شود.
مولایی خاطرنشان کرد: تیم شاهین در صورت لیگ برتری شدن از قدرت های فوتسال ایران مثل گیتی پسند، مس سونگون و ... پذیرایی می کند و حضور این تیم های بزرگ در کرمانشاه باعث شور و نشاط میان مردم و جوانان نیز خواهد شد.
وی در پایان حضور تماشاگران و تشویق های آنان که زمینه ساز پیروزی تیم شاهین شد، قدردانی کرد.
7458/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی