جزئیات تحویل خودروهای برلیانس توسط گروه سایپا (بهمن 97)


گروه سایپا که این روزها به شدت مشغول صدور دعوتنامه محصولات شرکت اصلی خود بوده و اعتراضات فراوانی را نسبت به قیمت پراید و تیبا داشته است، در اطلاعیه‌ای جداگانه تکلیف محصولات خانواده برلیانس زیرمجموعه خود را نیز مشخص کرد که با توجه به خبرهای واصله به زودی تعهدات باقیمانده این شرکت نیز فراخوان خواهند شد. به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در...

گروه سایپا که این روزها به شدت مشغول صدور دعوتنامه محصولات شرکت اصلی خود بوده و اعتراضات فراوانی را نسبت به قیمت پراید و تیبا داشته است، در اطلاعیه‌ای جداگانه تکلیف محصولات خانواده برلیانس زیرمجموعه خود را نیز مشخص کرد که با توجه به خبرهای واصله به زودی تعهدات باقیمانده این شرکت نیز فراخوان خواهند شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از شرایط تحویل محصولات شرکت خودروسازی پارس خودرو خبر داد که مشتریان این شرکت می‌توانند با مراجعه به این شرکت اقدامات لازم را برای تحویل خودروهای سفارش داده شده انجام دهند.

جزئیات تحویل خودروهای برلیانس توسط گروه سایپا (بهمن 97)پارس خودرو که با خروج رنو از مشارکت با این شرکت متضرر شده و به شدت در تولید محصولات خانواده این برند فرانسوی مشکل دارد، عملا با شروع تحریم‌های بانکی کشور در زمینه مراودات مالی با برند چینی برلیانس نیز به مشکل خورده و خبرهای بدی از قطع فعالیت کامل این خودروساز چینی در کشورمان به گوش می‌رسد. طبق شنیده‌ها این برند چینی با توجه به مراوادات مالی خود با کشور آمریکا عملا ایران را از لیست مشارکت‌های خود خارج کرده و پارس خودرو برای ادامه همکاری کار سختی در پیش خواهد داشت.

پارس خودرو در اطلاعیه مذکور متذکر شده است که مشتریان دارای حواله خودروهای خانواده برلیانس می‌توانند طبق خودروهای اعلامی و قیمت قبل اقدام به تکمیل وجه کرده و در زمان اعلامی برای تحویل خودرو مراجعه نمایند.

جزئیات تحویل خودروهای برلیانس توسط گروه سایپا (بهمن 97)جزئیات تحویل و صدور دعوتنامه خودروهای خانواده برلیانس با قیمت قدیم:

برلیانس اچ ۲۲۰ تیپ معمولی با همین خودرو و رینگ معمولی به مشتریان تحویل داده می‌شود. برلیانس اچ ۲۳۰ تیپ معمولی با همین خودرو و رینگ معمولی به مشتریان تحویل داده می‌شود. انواع مدل‌های برلیانس اچ ۲۰۰ این شرکت با رینگ آلومینیومی نیز با همین مدل و تیپ به مشتریان تحویل داده می‌شوند. برلیانس اچ ۳۲۰ گیربکس معمولی با پیشرانه ۱٫۶ لیتری با همین خودرو به مشتریان تحویل داده خواهد شد. برلیانس اچ ۳۳۰ گیربکس معمولی با تریم مشکی و پیشرانه ۱٫۶ لیتری نیز با همین مدل و تیپ به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

گفتنی است این شرکت برای تولید خودروهای برلیانس با گیربکس اتوماتیک مشکل داشته و عملا با توجه به عدم همکاری طرف چینی بایستی نسبت به تامین قطعات مورد نیاز به بازار سیاه مراجعه کرده و یا از قطعه سازان داخلی بهره مند شود که در حال حاضر این شرایط در داخل کشور برقرار نیست و روابط عمومی این شرکت نسبت به شفاف سازی این موضوع اقدامی نکرده است.

جزئیات تحویل خودروهای برلیانس توسط گروه سایپا (بهمن ۹۷)

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جزئیات تحویل خودروهای برلیانس توسط گروه سایپا (بهمن 97)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج