55 پروژه در خوسف افتتاح و کلنگ زنی شد


55 پروژه در خوسف افتتاح و کلنگ زنی شد

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، تعداد 55 پروژه با اعتبار بیش از 127 میلیارد و 500 ملیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خوسف، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ۵۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۲۷ میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

بهره برداری از پروژه آبیاری تحت فشار مجتمع گیاهان داروئی جهاد دانشگاهی استان با اعتبار یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال، مرغداری تخم گذار سه هزار قطعه ای در محمدیه با هزینه ۲۵ میلیارد ریال، افتتاح ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوسف با دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، شروع به کار اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم هشت نفر، نمازخانه دبستان برکت (که با مشارکت خیّر حاج مهدی یوسفی ساخته شده با تجهیزات فرش، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمد و چادر نماز و... ) با متراژ ۱۵۰ متر مربع و اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال، کلنگ زنی احداث مجتمع صنعتی، تجاری، گردشگری و صنایع دستی در روستای کوشه سفلی شهر خوسف در زمینی به مساحت دو و هشت هکتار با پیش بینی اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر، کلنگ زنی کارگاه بتونی و آسفالت در روستای فدشک و آغاز کلنگ گاز رسانی به روستاهای دهستان خور به زمین زده شد.

«علی نوفرستی» در آیین افتتاح ساختمان اداری بنیاد مسکن خوسف به خبرنگار شبستان، اظهار کرد: این ساختمان با زیربنای 155 متر از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان خوسف با بیان اینکه این پروژه در 20 فروردین ماه سال گذشته آغاز شده است، گفت: عملیات تکمیلی این پروژه در 30 تیرماه سال جاری خاتمه یافته است.

همزمان در پنجمین روز از دهه فجر اولین مرکز معاینه فنی شهرستان خوسف با اشتغالزایی برای هشت نفر به صورت مستقیم و پنج نفر به صورت غیر مستقیم با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

همچنین مجتمع صنعتی، گردشگری و صنایع دستی در روستای کوشه سفلی در زمینی به مساحت 2.8 هکتار زمین با پیش بینی اشتغالزایی برای 200 نفر کلنگ زنی شد.

در پنجمین روز از هفته دولت، دیدار مسئولان با خانواده شهید عید محمد هادی و غبارروبی گلزار شهدای شهر خوسف صورت گرفت.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!