دشمنان به دنبال تحریف جایگاه رهبری هستند


دشمنان به دنبال تحریف جایگاه رهبری هستند

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمنان قصد دارند تا با تحریف جایگاه رهبری ،دیدگاه متدینین را نسبت به این جایگاه معنوی تضعیف کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دفتر نماینده ولی فقیه در البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار با جمعی از پاسداران سپاه انقلاب اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر افزود: رهبری به عنوان عمود خیمه انقلاب، نظام اسلامی را از تکانه‌های شدید حفظ کرده است .
وی بیان داشت: اطاعت از ولایت عامل حفظ نظام جامعه است و هر کس به‌ زعم خودش در هر جایگاهی که هست باید از ولایت مراقبت کند و در این مسیر عبادت و تهجد را نباید فراموش کرد.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه (س)، ادامه داد: آموزه‌های انقلابی حضرت زهرا «س» کمتر از حماسه حسینی نیست و رجوع به خطبه فدکیه آن حضرت، روحیه انقلابی را در افراد تقویت خواهد کرد.
وی وجود صدیقه طاهره (س) را ریشه و اساس وجود پیامبر عنوان کرد و گفت: یکی از معانی «اُم» در عبارت «اُمّ ابیها» اصل و ریشه است که وقتی این معنی را در کنار حدیث «لَوْلَاکَ لَمَا خَلَقْتُ الْأَفْلَاک…» قرار می‌دهیم این مفهوم را می‌رساند که ریشه خلقت رسول خدا (ص) و امیرالمؤمنین (ع) حضرت صدیقه طاهره (س) است.
آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود، دشمنی‌های دشمنان را نشانه زنده‌بودن انقلاب عنوان کرد و افزود: هر جا که هجمه و سنگ پراکنی بیشتری دیدید، نشان‌دهنده این است که قطار انقلاب در حال حرکت است و آبادانی های آن به چشم‌ها آمده که مورد هجمه قرار می‌گیرد.
وی الهی بودن انقلاب ایران را تفاوت آن با سایر انقلاب‌های بزرگ دنیا دانست و اظهار داشت: انقلاب‌های زیادی در دنیا وجود داشته است که نظام حاکمه را تغییر دادند، اما در میان این انقلاب‌ها فقط انقلاب اسلامی ما بود که حول محور توحید به ثمر رسید.
امام‌جمعه کرج مقایسه داشته‌های نظام اسلامی با دوران طاغوت را کاری اشتباه عنوان کرد و گفت: ما منکر ضعف‌ها، کمبودها و رشدهایی که می‌شد به آن‌ها دست‌یافت نیستیم؛ اما اساساً نظام اسلامی قابل‌مقایسه بازمان طاغوت نیست و این مقایسه کار اشتباهی است.
وی مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب را شخصیت الهی و روحانی امام راحل (ره) دانست و افزود: انقلاب اسلامی توانست بعد از تکیه‌بر خدا با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همه گروه‌های فکری مذهبی که حول محور امام گرد آمدند و حرکت کردند، به‌سرعت به پیروزی برسد.
امام‌جمعه کرج به اهداف این روزهای دشمن علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: در تمام این سال‌ها دشمن با تخریب سپاه که یکی از ارکان نظام است سعی در از بین بردن نظام داشت و در زمان حاضر و آینده این دشمنی‌ها متوجه شخص رهبر معظم انقلاب است.
8029/ 6155


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید