داودنژاد «قسم» تنابنده را ستود


داودنژاد «قسم» تنابنده را ستود

حجم تحسین‌ها نسبت به فیلم «قسم» در حال افزایش است. بعد از واکنش‌های مثبت مخاطبان و رسانه‌ها، این بار علیرضا داودنژاد لب به تحسین فیلم گشود. ]]>

داودنژاد «قسم» تنابنده را ستود
حجم تحسین‌ها نسبت به فیلم «قسم» در حال افزایش است. بعد از واکنش‌های مثبت مخاطبان و رسانه‌ها، این بار علیرضا داودنژاد لب به تحسین فیلم گشود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
داودنژاد «قسم» تنابنده را ستود
علیرضا داودنژاد بعد از تماشای «قسم» دومین ساخته سینمایی محسن تنابنده آن را تحسین کرد. این کارگردان باسابقه در یادداشتی «قسم» را فیلم سختی برای ساخت دانسته و گفته است تنبانده با این اثر نشان داد آینده درخشانی در کارگردانی دارد.

داودنژاد در یادداشت خود این‌گونه «قسم» را توصیف کرده است: «فیلمنامه فیلم «قسم» فیلمنامه به‌شدت سختی برای ساخت بوده است ولی کارگردانی فیلم بسیار خوب بود و من از کارگردانی فیلم خیلی خوشم آمد. محسن تنابنده باوجوداینکه این فیلم دومین فیلم اوست اما با «قسم» نشان داد که آینده خوبی در کارگردانی و فیلمسازی دارد. من بسیار راضی هستم که وقت گذاشتم و فیلم «قسم» را دیدم.»

فیلم «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده و تهیه‌کنندگی جلیلی شعبانی و الهام غفوری و با حضور مهناز افشار، سعید آقاخانی، مهران احمدی و حسن پورشیرازی ساخته‌شده است. این فیلم توانسته رضایت مخاطبان را به دست بیاورد و نامش میان یکی از 9 فیلم برتر آرای مردمی است. این فیلم در کنار «ماجرای نیمروز 2: رد خون»، «شبی که ماه کامل شد»، «جان دار»، «23 نفر»، «متری شیش و نیم»، «سرخپوست»، «غلامرضا تختی» و «قصر شیرین» به‌عنوان آثار محبوب مخاطبان جشنواره انتخاب ‌شده است.منبع: ایلنا/تبیان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا