تربیت 5200 خردسال قرآنی در مهدالرضاهای قرآنی وزارت دفاع


تربیت 5200 خردسال قرآنی در مهدالرضاهای قرآنی وزارت دفاع

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از تربیت هزار و 800 مربی قرآنی با برگزاری یازده دوره تربیت مربی از سوی سازمان عقدیتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان،‌ نخستین همایش خردسالال قرآنی کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور هزار خردسال، نونهال و قرآن آموز که در دارالقرآن‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مشغول به فراگیری قرآن هستند با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع وچون تئاتر قرآنی،‌سرود قرآنی و حفظ گروهی قرآن در آستانه دهه فجرامروز شنبه، ۱۳ بهمن‌ماه در سالن امام علی(ع) شهرک امام خمینی(ره) برگزارشد.

بنابراین گزارش در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود رضا بهرامی ضمن خیر مقدم به حاضرین به بیان گزارشی از فعالیت‌های قرآنی ویژه کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداخت و گفت: خداوند را شاکریم که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اولین گردهمایی خردسالان قرآنی را در مجموعه وزارت دفاع برگزار می کنیم و امروز قرار هست فرزندان پیش دبستانی که شامل 600 نفر هستند قرار هست آموزش هایی را که دیده اند را در این همایش به نمایش بگذارند.

آموزش 1500 خردسال و نونهال در مدارس قرآنی

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: هزار و 500 نفر در مدارس قرآنی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در 13 شهرک مستقر هستند در حال آموزش هستند. به مصداق فرمایش نبی مکرم اسلام که می فرمایید فرزاندان خود را با سه خصلت محبت پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ص) و تلاوت قرآن آشنا کنید. الحمد الله این فرزاندان در حال تربیت قرآنی هستند جا دارد در این همایش از مربیان آنها تقدیر و تشکر کنیم.

تربیت پنج هزار و 200 خردسال در مهد الرضاهای قرآنی از سال 92 تا کنون

وی خاطر نشان کرد: سازمان عقدیتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با برگزاری یازده دوره تربیت مربی قرآن چیزی حدود هزار و 800 مربی برای این برنامه های قرآنی تربیت کرده است و امروز شاکریم از سال 92 تا کنون پنج هزار و 200 نفر در مهد الرضا های قرآنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح آموزش دیده اند.

اولین همایش خردسالان قرآنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور هزار نفر از قرآن آموزان و کودکان و نونهالان قرآنی کارکنان وزارت دفاع با حضور حجت الاسلام قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و امیر سرتیپ مروستی زاده جانشین معاون منابع انسانی وزارت دفاع امروز شنبه 13 بهمن ماه در سالن امام علی شهرک امام خمینی(ره) واقع در در انتهای شرقی اتوبان شهید بابایی برگزار شد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق